پيش از مرگش/ حمایت منصوره سگوند از وریا غفوری
پيش از مرگش/ حمایت منصوره سگوند از وریا غفوری

حمایت منصوره سگوند از وریا غفوری؛ منصوره سگوند، در حمایت از وریا غفوری نوشت: “فوتبال تمام میشود ولی با شرف زندگی کردن ماندگارت میکند. هر پست و مقامی که داشته باشی روزی به پایان می‌رسد ولی شرافت و انسانیت همیشه باقی خواهد ماند. جوری زندگی کنیم که اسممون با جسممون خاک نشه.”

حمایت منصوره سگوند از وریا غفورى

منصوره سگوند، دانشجوی حقوقی که به طور مشکوک جان خود را از دست داده، در حمایت از وریا غفورى نوشت: “فوتبال تمام میشود ولی با شرف زندگی کردن ماندگارت میکند. هر پست و مقامی که داشته باشی روزی به پایان می‌رسد ولی شرافت و انسانیت همیشه باقی خواهد ماند. جوری زندگی کنیم که اسممون با جسممون خاک نشه.”

منصوره سگوند، عزیزمان، درگذشته است. مطابق آگهی درگذشتی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، مراسم تشییع و تدفین وی روز سه‌شنبه ۱۶ خرداد در روستای ریگ‌سفید، بخش زاغه در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

آگهی درگذشت منصوره سگوند اعلام می‌کند که دو مراسم یادبود (سوم و هفتم) در یک روز برگزار خواهند شد.

منصوره سگوند، ۹ خرداد بازداشت شده بود

به گزارش ایران اینترنشنال، منصوره سگوند، معترض ۱۹ ساله‌ای که در روز ۱۴ خرداد به شکلی مشکوک جان خود را از دست داده بود، در روز ۹ خرداد توسط نیروهای انتظامی بازداشت شده بود. او در روز ۱۰ خرداد با قرار کفالت از بازداشتگاه نیروی انتظامی در شهرستان آبدانان آزاد شده بود.