ورزش هایی
ورزش هایی مختص سلامت و زیبایی اندام خانم ها

ورزش هایی مختص سلامت و زیبایی اندام خانم ها، خانمها ، برای رسیدن به زیبایی ، تناسب اندام و اندامی سالم می توانید این تمرینات ساده را روزانه انجام دهید.

ورزش هایی مختص سلامت و زیبایی اندام خانم ها

برای رسیدن به زیبایی ، تناسب اندام و اندامی سالم می توانید این تمرینات ساده را روزانه انجام دهید.

پوش آپ

حرکات پوش آپ فقط برای آقایان نیست بلکه می تواند برای خانم ها نیز بسیار مفید باشد. فپوش آپ یکی از ساده ترین و ساده ترین تمریناتی است که می توانید انجام دهید. از طرف دیگر ، می توانید آن را در هر مکانی مانند پارک ها ، کلوپ ها و خانه ها پیاده سازی کنید.

در این تمرین باید دستان خود را روی زمین قرار دهید و کف دستانتان را به سمت زمین قرار دهید ، فاصله دستان شما باید به اندازه شانه ها باشد و پاهای شما باید با یکدیگر باشد و سینه شما به سمت پایین باشد. نزدیک به زمین ، تمام بدن خود را لمس کنید و بلند کنید.

دوچرخه

دوچرخه سواری نیز یکی از بهترین ورزش ها برای خانم ها است و بسیار هیجان انگیز است و احتمال آسیب دیدگی آن بسیار کم است و انجام آن بسیار آسان است و به راحتی می توانید کالری زیادی بسوزانید.

اگر وقت ورزش ندارید ، می توانید با دوچرخه به محل کار ، دانشگاه یا هرجای دیگر بروید

بالا رفتن از استپ

ورزش یکی از هیجان انگیزترین و مفیدترین ورزش ها برای سوزاندن کالری است و همچنین می تواند عضلات شما را تقویت کند.

برای انجام این حرکت ، کافی است یک قدم کوچک بردارید و روی لبه بایستید ، به طوری که از کل کف پای شما، فقط نیمه جلوی روی استپ قرار گرفته باشد و سپس کل بدن خود را با نیروی ساق پا بالا و پایین ببرید.

پول اوور لت

شاید شما با این تمرین کمی ناآشنا باشید ، اما این ورزش می تواند لت های شما را بسیار قوی کند و همچنین بازوهای شما را در فرم خوبی قرار دهد.

برای انجام این تمرین روی زمین دراز بکشید پاها باید کاملا صاف باشند. زانوها را 90 درجه خم کنید. یک دمبل را در هر دست بگیرید و آن را به سمت سینه بلند کنید ، سپس دمبل را از سر پایین بکشید و این تمرین را 15 بار انجام دهید.

طناب زدن

طناب زدن یکی از بهترین و ساده ترین تمریناتی است که ممکن است خیلی زود از آن خسته شوید ، اما یک ساعت انجام آن می تواند 800 کالری بسوزاند و همچنین باعث تقویت استخوان ها ، پاها ، بازوها و تنه شما می شود.