وبسایت ریاست جمهوری ایران هک شد
وبسایت ریاست جمهوری ایران هک شد

وبسایت ریاست جمهوری ایران هک شد؛ همچنین سایت ریاست جمهوری ایران صبح پنجشنبه به همراه بسیاری از سایت های دیگر متعلق به نهادهای جمهوری اسلامی هک شد و در حال حاضر این سایت قابل دسترسی نیست.

وبسایت ریاست جمهوری ایران هک شد

هکر سایت ریاست جمهوری ایران، یکی از اعضای گروه انانیموس، در شبکه اجتماعی توئیتر از اقدام خود خبر داد و نوشت: ما در مبارزه عدالت‌طلبانه مردم ایران کنار آنها می‌ایستیم.

https://twitter.com/YourAnonSpider/status/1572713941448417280?s=20&t=aVMCgY4OG96BV2bogUNN9g

این گروه هکری همچنین تصویری از صفحه اول سایت ریاست جمهوری ایران با این پیام منتشر کرده است: «سایت مورد نظر در دسترس نیست».

اعتراضات مردمی ایران

این گروه هکری انانیموس پیشتر پس از اعتراضات مردمی ایران در پی کشته شدن مهسا امینی در بازداشت گشت ارشاد اعلام کرده بودند که سایت های دولتی ایران را هدف قرار خواهند داد.

این گروه تاکنون چندین سایت از جمله سایت بانک مرکزی، وزارت ارشاد، سایت دولتی و سایت رسانه سخنگوی دولت ایران را هک کرده است.

بانک مرکزی هک شد

پس از هدف قرار گرفتن سایت های رسمی جمهوری اسلامی ایران توسط گروه هکری «انانیموس»، گزارش ها حاکی از هک شدن سایت بانک مرکزی ایران توسط همین گروه است.

گروه هکری «انانیموس» که همچنان اخبار اعتراضات ایران را در شبکه های اجتماعی دنبال می کند، سایت بانک مرکزی ایران را هک کرد و در پیامی در این زمینه نوشت: نمی‌توانید از این پول‌ آلوده به خون استفاده کنید. زنده‌باد ایران آزاد.