واکنش وریا غفوری به تداوم مسمومیت‌های دانش‌آموزان
واکنش وریا غفوری به تداوم مسمومیت‌های دانش‌آموزان

 واکنش وریا غفوری به تداوم مسمومیت‌ دانش‌آموزان: “آن‌چه بسیار تاسف‌برانگیز به نظر می‌آید، ناتوانی نسبت به بازداشت عوامل این جنایت است.”

واکنش وریا غفوری به تداوم مسمومیت‌ دانش‌آموزان

وریا غفوری، کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال، به تداوم مسمومیت‌های مشکوک دانش‌آموزان در شهرهای مختلف ایران واکنش نشان داده و در صفحه اینستاگرام خود نوشته است: “آن‌چه بسیار تاسف‌برانگیز به نظر می‌آید، ناتوانی نسبت به بازداشت عوامل این جنایت است.”

آقای غفوری در ادامه افزوده است: “نفرین و لعنت خدا بر آنانی که با اهمال و کم‌کاری خود باعث ادامه دادن این فجایع شده‌اند.”

مسمومیت دانش‌آموزان

در روز یکشنبه ۲۷ فروردین، پنج دانش‌آموز هنرستان دخترانه‌ای که به تازگی مسموم شده بودند، با علائم سردرد، سرگیجه، تنگی نفس و ضربان قلب بالا در بیمارستان بستری شدند.

از جمله ۱۳ یا ۱۴ نفر دیگر نیز درمان شده‌اند. خبرنگاری که روز دوشنبه ۲۸ فروردین با امتداد مصاحبه کرد، اعلام کرد که پنج دانش‌آموز هنوز در شرایط بحرانی قرار دارند.

دانش‌آموزان این دبیرستان که تاکنون سه بار دچار مسمومیت شده‌اند، اظهار داشتند که در دو بار گذشته بویی شبیه به تخم‌مرغ گندیده و در مورد حادثه اخیر بویی شبیه به وایتکس حس کرده‌اند.

در روز یک‌شنبه، مسمومیت‌های گسترده‌ای در دست‌کم ۹ شهر از جمله تهران، اسلامشهر، کرج، اردبیل، ارومیه، قزوین، بابلسر، هرسین و شیراز ثبت شد.