واکنش رضا رشیدپور، مجری تلویزیون، به ماجرای اینترنت نامحدود برای رونالدو
واکنش رضا رشیدپور، مجری تلویزیون، به ماجرای اینترنت نامحدود برای رونالدو

رضا رشیدپور، مجری تلویزیون، در واکنش به ماجرای اینترنت نامحدود برای رونالدو در جریان سفر به ایران، نوشت:رونالدو جان، برای دانلود ایتا از گوگل پلی، vpn روشن کن. برای خود ایتا، خاموش. برای توییتر روشن کن ولی برای خرید بسته نت، خاموش.

واکنش رضا رشیدپور، مجری تلویزیون، به ماجرای اینترنت نامحدود برای رونالدو

 

وى افزود: “اگر قصد استفاده از واتس‌آپ را دارید، VPN را روشن کنید، اما اگر به انجام کارهای بانکی اقدام می‌کنید، آن را خاموش کنید. برای دسترسی به اینستاگرام، VPN را روشن کنید، اما برای استفاده از روبیکا نیازی به آن نیست. همچنین، حتماً شارژر خود را هم بردارید، چون استفاده از VPN ممکن است باطری را تخریب کند.”

آذری جهرمی: توصیه می‌کنم که مسئولان به فکر رفع مشکلات و نیازهای مردم ایران برای دسترسی به شبکه‌های اجتماعی باشند

مجمدجواد آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات، در مورد اینترنت ویژه برای خارجی‌ها نظرات خود را اعلام کرده و نوشته: هر خارجی که به ایران سفر می‌کند، می‌تواند از خدمات رومینگ بهره برد. در حالت رومینگ، اینترنت او از طریق کشوری که سیم کارت او را صادر کرده است قابل دسترسی است و فیلترینگی ندارد. لذا نباید نگرانی در مورد استفاده از فیلترشکن‌ها برای پیام‌رسانی بازیکنان معروف فوتبال در طی اقامت در ایران وجود داشته باشد. به جای آن، توصیه می‌کنم که مسئولان به فکر رفع مشکلات و نیازهای مردم ایران برای دسترسی به شبکه‌های اجتماعی باشند.

ماجرای اینترنت نامحدود برای رونالدو و اعضای تیم‌های خارجی که برای بازی به ایران می‌آیند، سه شب پیش توسط رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، علنی شد. این اعلان با واکنش‌های مختلفی از سوی مردم و مسئولان همراه بوده است.