نسرین شاکرمی: حکومت وقیحانه هرچه خودش می‌خواهد درباره مرگ نیکا می‌گوید
نسرین شاکرمی: حکومت وقیحانه هرچه خودش می‌خواهد درباره مرگ نیکا می‌گوید

نسرین شاکرمی: حکومت وقیحانه هرچه خودش می‌خواهد درباره مرگ نیکا می‌گوید؛ پس از انتشار اخبار ضد و نقیض در رسانه های دولتی مبنی بر کشته شدن نیکا شاکرمی، مادر این معترض ۱۶ ساله در گفت و گو با ایران اینترنشنال، گفت: آنها (مقام‌های حکومتی) وقیحانه برای کتمان حقیقت هر چه خودشان می‌خواهند می‌گویند و صحبت‌هایشان اهمیتی ندارد.”

نسرین شاکرمی: حکومت وقیحانه هرچه خودش می‌خواهد درباره مرگ نیکا می‌گوید

نسرین شاکرمی گفت: در اولین روزهای پس از ناپدید شدن دخترش در اعتراضات، نهادهای ذیربط از جمله زندان اوین اوین و کهریزک به آنها برای ثبت درخواستشان درباره ناپدیدی نیکا اهمیتی نمی‌دادند و پس از یک هفته تقاضای آنها را ثبت کردند.

وی افزود: «خانواده هایی که به دلیل بی اطلاعی از فرزندان خود به زندان اوین آمده بودند مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

نیکا در روز ۲۹ شهریور در تظاهرات کشته شد

شاکرمی تایید کرد بر این باور است که نیکا در روز ۲۹ شهریور در تظاهرات کشته شده و جسد وی در همان روز به سردخانه کهریزیک تحویل داده شده است. او افزود که جسد دخترش صبح روز بعد به مکان دیگری منتقل می‌کنند و از او عکس می‌گیرند.
.

شاکرمی ادعاهای ضد و نقیض مقامات جمهوری اسلامی ایران مبنی بر مرگ دخترش را وقیحانه خواند و گفت: هر کدام از آنها یک حرفی و هر چه دلشان می‌خواهد می‌گویند. بار اولشان نیست که حقیقت را کتمان می‌کنند. “

وی تاخیردستگاه‌های حکومتی در تحویل جسد نیکا و همچنین ادعاهای ضد و نقیض در مورد علت مرگ نیکا را دلیلی بر کشته شدن دختر وی در اعتراضات دانست و افزود: در حالی که می توانستند پس از مرگ نیکا به ما اطلاع دهند، ۹ نفر چند روز پس از مرگ او جسد تحویل داده شد، همچنین از آنها اظهارات ضد و نقیضی می شنویم که همه آنها دلایل مرگ نیکا هستند.