احمد توکلی
نامه احمد توکلی به قالیباف: دستکاری در بودجه «در جهت منافع فردی» خیانت است

نامه احمد توکلی به قالیباف: دستکاری در بودجه «در جهت منافع فردی» خیانت است، احمد توکلی ، نماینده سابق مجلس و مدیر سازمان دیدبان شفافیت ، به طور ضمنی از دستکاری در بودجه 1400 تایید کرده و آن را “خیانت” به “منافع فردی” یا “منافع اشخاص حقیقی و حقوقی” توصیف کرد.

نامه احمد توکلی به قالیباف: دستکاری در بودجه «در جهت منافع فردی» خیانت است

احمد توکلی ، نماینده سابق مجلس و مدیر سازمان دیدبان شفافیت ، به طور ضمنی از دستکاری در بودجه 1400 تایید کرده و آن را “خیانت” به “منافع فردی” یا “منافع اشخاص حقیقی و حقوقی” توصیف کرد.

طبق گزارش وب‌سایت الف ، آقای توکلی ، که در حال حاضر مسئول دید‌بان شفافیت و عدالت” است ، در نامه ای به محمد باقر قالیباف ، رئیس مجلس شورای اسلامی ، این موضوع را ذکر کرد.

در بخشی از سخنان وی گفت: آنچه اهمیت ویژه ای دارد تغییر شخصیت به نفع افراد یا منافع برخی از اشخاص حقیقی و حقوقی است که خیانتی است که به هیچ وجه قابل چشم پوشی نیست.

دستکاری بودجه سال ۱۴۰۰

این نامه پس از آن منتشر شده است که خبرگزاری ایرنا جزئیاتی از دستکاری “بی سابقه وبی‌نظیر” کمیته تلفیق بودجه مجلس در تعداد هزار و 400 مصوبه مجلس برای بودجه سال جدید را که بدون اطلاع دولت یا حتی حتی بسیاری از نمایندگان مجلس انجام شده است.

به گفته این خبرگزاری ، در حالی که کمیسیون تلفیق بودجه برخی از نهادهای دولتی را به طور کامل لغو کرد ، به عنوان مثال تأیید شد که 50 میلیارد تومان برای سازمان برنامه و بودجه تصویب شده است تا ساختار بودجه را در این دستکاری ها اصلاح کند ،اعتبارات سازمان بسیج دو برابر شد.