مسی با الهلال عربستان به توافق نهایی رسید
مسی با الهلال عربستان به توافق نهایی رسید

مسی با الهلال عربستان به توافق نهایی رسید؛ صفحه توییتری “منبر الهلال” خبر از توافق لیونل مسی با تیم فوتبال الهلال عربستان داده است.

مسی با الهلال عربستان به توافق نهایی رسید

صفحه توییتری “منبر الهلال” خبر از توافق لیونل مسى با تیم فوتبال الهلال عربستان داده است. این صفحه تأیید کرده است که ستاره آرژانتینی و الهلال در تمامی مراحل مذاکره به توافق نهایی رسیده‌اند.

به گزارش کاماپرس، منبر الهلال یک صفحه توییتری مخصوص اخبار تیم فوتبال الهلال عربستان است و تأیید نهایی پیوستن لیونل مسی به این تیم را اعلام کرده است. این نشان می‌دهد که از ابتدا هدف اصلی سفر مسی به عربستان، مذاکره با تیم الهلال بوده است.

رکورد دستمزد شکسته خواهد شد؟

باشگاه الهلال پیشنهاد ۴۰۰ میلیون یورو در سال به لیونل مسی ارائه کرده است و این قرارداد با ارزش ۸۰۰ میلیون یورو برای دو سال خواهد بود. با این دستمزد، مسی برای هر دقیقه بازی برای الهلال، حدود ۴۵ میلیون تومان دریافت خواهد کرد. این میزان دستمزد موجب تبدیل شدن مسی به گران‌ترین بازیکن تاریخ می‌شود.

لیونل مسی

لیونل مسی، یک بازیکن حرفه‌ای فوتبال اهل آرژانتین است. او در سال 1987 در شهر روزاریو، آرژانتین به دنیا آمد و در سال 2003 و با سن 16 سالگی وارد باشگاه بارسلونا شد. او در این باشگاه به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال شناخته می‌شود و در سال‌های 2009، 2010، 2011، 2012، 2015، و 2019 به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شده است.

لیونل مسی بازیکنی با فن بیان بسیار بالا، تکنیک بسیار خوب و توانایی بسیار در کنترل توپ است. او همچنین به عنوان یک شوت‌زن بسیار قوی و باتجربه شناخته می‌شود و با این که قد بلندی ندارد، اما بازی با سر و توانایی در دویدن و گریز از حریفان، توانسته است که در صدر فوتبال جهان قرار بگیرد.