مسجد جامع خرمشهر
مسجد جامع خرمشهر ، به محل بستری و نگهداری از بیماران کرونایی تبدیل شد

در پی افزایش آمار مبتلایان و مرگ میر در اثر کرونا ، مسجد جامع خرمشهر به محل بستری و نگهداری بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافت.

مسجد جامع خرمشهر ، به محل بستری و نگهداری از بیماران کرونایی تبدیل شد

مسجد جامع خرمشهر ، به محل بستری و نگهداری از بیماران کرونایی تبدیل شد، در پی افزایش آمار مبتلایان و مرگ میر در اثر کرونا ، مسجد خرمشهر به محل بستری و نگهداری بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافت.

آواتودی پیشتر نیز گزارش شده بود که بیماران کرونا را در سالن های ورزشی ، تالارهای عروسی ، سوله ها ، نمازخانه ها ، بیمارستان های صحرایی و راهروهای مراکز درمانی بستری کرده است.

ایران جزو کشورهای برتر در درمان کرونا است!

دست‌کم در یکی از کتاب‌های درسی ایران برای سال تحصیلی جدید مدعی است که ایران یکی از “کشورهای برتر” در درمان کرونا محسوب می‌شود.

در کتاب مطالعات اجتماعی اساسی آمده است: «جمهوری اسلامی ایران با داشتن امکانات و تجهیزات بهداشتی پیشرفته و کادر پزشکی متعهد ، دلسوز و پرتلاش ، توانسته یکی از بهترین کشورهای جهان در درمان بیماری های کرونا باشد. “

این کتاب همچنین ادعا می کند که “در برخی از کشورهای غربی ، حتی از پذیرش و درمان بیماران مسن خودداری شده است”.

ادعا و عکس کتاب درسی جدید با واکنش هایی در رسانه های اجتماعی روبرو شد ، از جمله بازیگر زن لیلا آتادی که نوشت: “اینگونه است که تاریخی که دیده ایم و لمس کرده ایم ظاهر می شود ، وای بر تاریخی که ندیده ایم.”