مرگ مشکوک یک زن جوان به نام طاهره صادقی در ایلام؛ ماجرا چیست!
مرگ مشکوک یک زن جوان به نام طاهره صادقی در ایلام؛ ماجرا چیست!

طاهره صادقی، زن جوان اهل شهرستان ملکشاهی از توابع شهر ایلام به طرز مشکوک دنیا فانی را وداع گفت. جسد این زن در حالی پیدا شده که یک روسری دور گردنش گره زده شده و آثار کبودی بر بدنش پیدا شده است.

ماجرای مرگ طاهره صادقی مشخص شد؟

بر اساس گزارشی که به سازمان حقوق بشری هه‌نگاو رسیده ساعت ١١ شامگاه روز سه‌ شنبه ١٠ مرداد (اول آگوست)، همسر طاهره صادقی، زن ٣٠ ساله با پدر و مادر این زن جوان تماس گرفت و خبر داد که دخترشان با خوردن قرص اقدام بە خودکشی کردە و وی با جسد بی‌جان دخترشان در منزل روبرو شده است.

به گفته یک منبع مطلع، طاهره که یک ساعت پیش از این حادثه از خانه خانواده‌اش به خانه خود بازگشته بود، پس از مرگ نشانه‌های کبودی ناشی از ضرب‌وشتم بر گردن و شانه‌اش مشخص و یک روسری به شکل گره‌زده دور گردنش بوده است. همچنین دهان و گوش وی خون‌آلود دیده شده است.

این منبع ادامه داد: خانم صادقی اختلافاتی با همسر و خانواده همسرش داشته و در این مورد زیر فشار بوده و حتی در چند نوبت توسط آن‌ها مورد ضرب‌وشتم قرار گرفته است. قابا ذکر است کە خانوادە طاهرە در حال حاضر هیچ گونە شکایتی از همسر دختر خود ثبت نکردە و خبر داده‌اند پس از جواب پزشکی قانونی و در صورت نیاز اقدام بە شکایت خواهند کرد.

تا حالا هیچکس نمی‌داند ماجرای این حادثه جنجالی چیست. نمیشود گفت خودکشی یا کشته شدن تا وقتی که دلایل و شواهد پیدا شود ماجرا چه بود و چه شد.