مراکز واکسیناسیون کرونا

علیرغم شکستن رکورد تعداد مبتلایان کرونا، وزارت بهداشت از تعطیلی بسیاری از مراکز واکسیناسیون کرونا در ایران در روزهای تاسوعا و عاشورا خبر داد.

با وجود هشدارهای کارشناسان و افزایش تعداد مرگ و میرهای و مبتلایان به کرونا در ایران، بسیاری از مراکز واکسیناسیون کرونا به دلیل روزهای تاسوعا و عاشورا بسته شده است.

در همین حال، امروز چهارشنبه ۲۷ مرداد، وزارت بهداشت اعلام کرد که طبق آمار رسمی، ۵۸۳ ایرانی در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین اعلام کرد که مراکز واکسیناسیون کرونا در نمایشگاه بین المللی قزوین، روز پنجشنبه ۲۸ مرداد، مصادف با عاشورا تعطیل می شود.

به نوبه خود، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم نیز تعطیلی نمازخانه امامزاده سید معصوم و دانشگاه قم در ایام تاسوعا و عاشورا را تایید کرد.

همزمان، سعید نمکی، وزیر بهداشت، سه روز پیش بیانیه ای صادر کرد تا در مورد اعلام ستاد ملی کرونا برای تعطیلی در سراسر کشور اظهارنظر کند.

نمکی نامه ای به روسای دانشگاه های علوم پزشکی ایران و برخی از سازمان های وابسته به وزارت بهداشت ارسال کرد.

وزیر بهداشت در این نامه بر ادامه فعالیت همه واحدهای بهداشتی و مراکز واکسیناسیون در روزهای تعطیل مانند روزهای عادی تاکید کرد.