فراز کمالوند
مدیر فنی استقلال: تلاش می‌کنیم حداقل یک جام به دست بیاوریم

مدیر فنی استقلال: تلاش می‌کنیم حداقل یک جام به دست بیاوریم، فراز کمالوند ، مربی “استقلال” درباره این تیم گفت: “این تیم روز به روز پیشرفت می کند و روند افزایشی ما کاملاً مشخص است. ما به دنبال کسب جام هستیم، در هر سه جام حذفی ، لیگ و آسیا.” “ما به دنبال این سه عنوان هستیم.” و به امید خدا سعی خواهیم کرد حداقل یک یا دو جام کسب کنیم.

تلاش می‌کنیم حداقل یک جام به دست بیاوریم

فراز کمالوند ، مربی “استقلال” درباره این تیم گفت: “این تیم روز به روز پیشرفت می کند و روند افزایشی ما کاملاً مشخص است. ما به دنبال کسب جام هستیم. در هر سه جام حذفی ، لیگ و آسیا.” “ما به دنبال این سه عنوان هستیم.” و به امید خدا سعی خواهیم کرد حداقل یک یا دو جام کسب کنیم.

کمالوند با اشاره به حواشی پیرامون باشگاه استقلال ، افزود: “من فکر می کنم اگر مدیریت خوبی وجود داشته باشد ، حاشیه‌ای ایجاد نمی‌شود. همه اینها به نحوه اجرا بستگی دارد. اگر مدیریت خوبی داشته باشیم اتفاقات زیادی نمی افتد.”

میزبانی از عربستان سعودی برای آنها یک امتیاز مثبت و برای ما منفی است

مدیر تیم فوتبال استقلال تهران گفت: میزبانی از عربستان سعودی برای آنها یک امتیاز مثبت و برای ما منفی است.

مدیر فنی استقلال گفت: “ما همه تلاش خود را برای کمک به این تیم انجام می دهیم زیرا همه می دانند میزان خسارتی که در چند سال گذشته متحمل شده است.” اگر مدیر کار خود را درست انجام دهد ، پس این کار کم نیست. من با شرایط کار بسیار راحت هستم.