لیونل مسی با الهلال به توافق رسید؟
لیونل مسی با الهلال به توافق رسید؟

لیونل مسی، ستاره فوتبال آرژانتینی، با باشگاه الهلال به توافقی سه ساله دست یافته است و پس از پایان قراردادش با باشگاه پاریسن ژرمن، در تابستان امسال به سمت آسیا می‌روید.

لیونل مسی با الهلال به توافق رسید؟

گفته شده است که روزنامه المیدان عربستان سعودی اعلام کرده که لیونل مسی، ستاره فوتبال آرژانتینی، با باشگاه الهلال به توافقی سه ساله دست یافته است و پس از پایان قراردادش با باشگاه پاریسن ژرمن، در تابستان امسال به سمت آسیا می‌روید.

این احتمال وجود دارد که در اینجا دوباره در دیدار لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، دو ستاره برجسته فوتبال، در عربستان سعودی شاهد یک جدال مهیج باشیم.

لیونل مسی

لیونل مسی، یک بازیکن حرفه‌ای فوتبال اهل آرژانتین است. او در سال 1987 در شهر روزاریو، آرژانتین به دنیا آمد و در سال 2003 و با سن 16 سالگی وارد باشگاه بارسلونا شد. او در این باشگاه به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال شناخته می‌شود و در سال‌های 2009، 2010، 2011، 2012، 2015، و 2019 به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شده است.

لیونل مسی بازیکنی با فن بیان بسیار بالا، تکنیک بسیار خوب و توانایی بسیار در کنترل توپ است. او همچنین به عنوان یک شوت‌زن بسیار قوی و باتجربه شناخته می‌شود و با این که قد بلندی ندارد، اما بازی با سر و توانایی در دویدن و گریز از حریفان، توانسته است که در صدر فوتبال جهان قرار بگیرد.