فریاد
فریاد "مرگ بر دیکتاتور" در خیابان های ایران

فریاد “مرگ بر دیکتاتور” در خیابان های ایران؛ به گزارش رسانه‌های خبری، شب گذشته در چند منطقه شهر تهران، از جمله شهرک اکباتان، خیابان ستارخان، و تهرانپارس، همچنین مناطق گلشهر و گوهردشت کرج، و شهرهای مشهد، سنندج، کامیاران، ملایر و مهاباد شامگاه دوشنبه صحنه اعتراضات خیابانی بود.

معتراضان در تهران با شعار عليه خامنه‌ای به خيابان آمدند

فیلم‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده‌اند، جمعیتی از ساکنان شهرک اکباتان را در غرب تهران نشان می‌دهند که با راهپیمایی در محوطه بلوک‌های شهرک، شعارهایی از جمله “ما اومدیم دوباره، خیزش ادامه داره”، “مرگ بر خامنه‌ای” و “مرگ بر دیکتاتور” سر دادند.

در خیابان ستارخان نیز معترضان شعارهای ضد حکومتی از جمله “مرگ بر دیکتاتور” و “مرگ بر خامنه‌ای، لعنت بر خمینی” را سر دادند.

همچنین، جمعی از معترضان در تهرانپارس تهران با برگزاری تظاهرات شعارهایی علیه رژیم ایران اعلام کردند، از جمله “سفره ما خالیه خامنه‌ای جانیه”، پرداختند.

فریاد “مرگ بر دیکتاتور” در خیابان های ایران

معترضان در شهر مشهد شامگاه دوشنبه با برپایی تظاهرات و سردادن شعارهایی اعتراض خود را به رژیم ایران اعلام کردند. در مناطق دیگری نیز از جمله گوهردشت، گلشهر کرج، شهر قزوین و سنندج نیز مردم به خیابان آمده و با تظاهرات خود اعتراض خود را اعلام کردند.

شعارهایی همچون “مرگ بر دیکتاتور” و “خامنه‌ای بی‌ریشه، خیزش تموم نمی‌شه” در این تظاهرات شنیده شد. در سنندج معترضان به افروختن آتش و بستن برخی از خیابان‌ها اقدام کردند و شعارهایی علیه رژیم ایران سرداده شد.