سخنگوی دولت
سخنگوی دولت: فایل صوتی ظریف به سرقت رفت

سخنگوی دولت: فایل صوتی ظریف به سرقت رفت، در ادامه پس‌لرزه‌های لو رفتن فایل صوتی وزیر خارجه ایران، علی ربیعی ، سخنگوی دولت ، که می گوید فایل صوتی مکالمه بی سابقه محمد جواد ظریف به سرقت رفته است و وزارت اطلاعات ایران در حال پیگیری است که «ربایندگان» را شناسایی کند.

 فایل صوتی ظریف به سرقت رفت

در ادامه پس‌لرزه‌های لو رفتن فایل صوتی وزیر خارجه ایران، علی ربیعی ، سخنگوی دولت ، که می گوید فایل صوتی مکالمه بی سابقه محمد جواد ظریف به سرقت رفته است و وزارت اطلاعات ایران در حال پیگیری است که «ربایندگان» را شناسایی کند.

سخنگوی دولت ایران همچنین در جلسه امروز تأیید کرد که مصاحبه با ظریف تحت نظارت مرکز مطالعات استراتژیک ریاست جمهوری انجام شده است.

علی ربیعی صبح روز سه شنبه در یک نشست خبری انتشار پرونده را “توطئه” توصیف کرد و گفت که دولت منتظر بازگشت وزیر خارجه ایران از سفر به عراق و “توضیحات لازم را در زمینه سوءبرداشت‌ها بدهد “

در یک فایل صوتی که دو روز پیش منتشر شد ، محمد جواد ظریف با انتقاد از سیاست خارجی جمهوری اسلامی اظهارات بی سابقه ای را مطرح کرد.

دستور روحانی به وزارت اطلاعات برای پیگیری عوامل انتشار فایل صوتى ظریف

سخنگوی دولت گفت حسن روحانی به وزارت اطلاعات دستور داده است تا عاملان پرونده صوتی جواد ظریف را شناسایی کند. وی آخرین پرونده صوتی را سرقت عنوان کرد و مدعی شد که این توطئه ای علیه نظام ، دولت ، انسجام داخلی ، نهادهای موثر و علیه منافع ملی است.

علی ربیعی سخنگوی دولت در یک نشست خبری هفتگی به خبرنگاران گفت: “این پرونده توسط رسانه پترو دلاری کینه‌توز که با دلار نفتی اداره می‌شود (ایران اینترنشنال) منتشر شده است که نشان دهنده توطئه‌آمیز بودن ربایش و پخش گزینشی این مصاحبه است.”

رئیس جمهور به وزارت اطلاعات دستور دادند تا عوامل توطئه را شناسایی کنند. وی افزود: “ما معتقدیم كه این ربایش اسناد توطئه ای علیه نظام ، دولت ، انسجام داخلی ، نهادهای موثر و علیه منافع ملی ماست.”