فاطمه سپهری ممنوع‌الملاقات شد
فاطمه سپهری ممنوع‌الملاقات شد

فاطمه سپهری، یک فعال سیاسی که در زندان وکیل‌آباد مشهد به اجرا درآمده، از دوم آبان تا ۲۹ بهمن به دستور مسئولان زندان “ممنوع‌الملاقات” شده است.

فاطمه سپهری ممنوع‌الملاقات شد

خبرگزاری هرانا، در یک گزارش منتشر شده در روز سه‌شنبه، اعلام کرده است که فاطمه سپهری، یک فعال سیاسی که در زندان وکیل‌آباد مشهد به اجرا درآمده، از دوم آبان تا ۲۹ بهمن به دستور مسئولان زندان “ممنوع‌الملاقات” شده است.

این تصمیم به گفته یک منبع نزدیک به خانواده او، توسط شورای انضباطی زندان گرفته شده است. بر اساس این گزارش، برای فاطمه سپهری که به دلیل بیماری قادر به حرکت نیست، تماس تلفنی با خانواده نیز مشکلی خواهد داشت.

خسرو علیکردی، وکیل خانم سپهری، در شبکه ایکس (توئیتر سابق) تایید کرده که موکل او به دلیل ابتلاء به آنفلوآنزا دچار بی‌اشتهایی و ضعف شدید جسمانی شده است.

نیروهای امنیتی دو برادر فاطمه سپهری را نیز بازداشت کردند

این فعال سیاسی ، در روز ۲۴ مهر به مدت یک هفته به مرخصی درمانی آمد. اما بعد از سه روز، نیروهای امنیتی او را در منزلش بازداشت کرده و دوباره به زندان مشهد منتقل کردند. وی که به دادگاه انقلاب محکوم به ده سال زندان شده بود، در طول دوران حبس نیز ادامه به انتقاد از سیاست‌های حكومت داشته است.

در دورانی که فاطمه سپهری برای درمان و عمل جراحی در بیمارستان حضور داشت، نیروهای امنیتی دو برادر او را نیز بازداشت کردند.