علی کریمی: هر چی آدم چاپلوس و فاسد رو اطرافت جمع کردی، فکر کردی رهبر کل ایرانی!؟
علی کریمی: هر چی آدم چاپلوس و فاسد رو اطرافت جمع کردی، فکر کردی رهبر کل ایرانی!؟

علی کریمی: هر چی آدم چاپلوس و فاسد رو اطرافت جمع کردی، فکر کردی رهبر کل ایرانی!؟؛ علی کریمی، فوتبالیست سرشناس ایرانی و از حامیان معترضان روز پنجشنبه به اتهامات رهبر جمهوری اسلامی درباره شخصیت‌های حامی اعتراضات که از کشور خارج شده‌اند واکنش نشان داد.

علی کریمی: هر چی آدم چاپلوس و فاسد رو اطرافت جمع کردی، فکر کردی رهبر کل ایرانی!؟

ساعتی پس از سخنرانی جدید علی خامنه‌ای، آقای کریمی در استوری که روز پنجشنبه ۲۳ دی در اینستاگرامش منتشر کرد، خطاب به او نوشت: هر چی آدم چاپلوس و فاسد رو اطرافت جمع کردی، فکر کردی رهبر کل ایرانی!؟”

و این فوتبالیست ادامه داد: به شخصه اگر این همه شعار علیه من روی دیوار می‌نوشتند، می‌رفتم پشت سر رو هم نگاه نمی‌کردم درمانده!

علی کریمی در این استوری از هشتگ “مرگ بر دیکتاتور” استفاده کرد

آقای کریمی در این استوری از هشتگ “مرگ بر دیکتاتور” استفاده کرده است.

این اظهارات علی کریمی واکنشی است به سخنان جدید رهبر جمهوری اسلامی که روز پنجشنبه اعتراضات مردمی چهار ماهه گذشته را نتیجه «مهندسی خوب دشمن» اعلام کرد و ادامه داد: فکر می کردند با تشویق برخی از عناصر خودفروخته به پناهندگی به کشوری دیگر و لجن پراکنی علیه ایران، جوانان ما ناامید می شوند.

به نظر می رسد علی خامنه ای با این سخنان به حامیان اعتراضات و مخالفان حکومت بخصوص چهره های سرشناسی که اخیرا کشور را ترک کرده اند، اشاره می کند.

علی کریمی و حمید فرخ‌نژاد بازیگر سینما که چندی پیش ایران را ترک کرده بودند از جمله چهره های شناخته شده ای بودند که در واکنش به وضعیت کنونی ایران و اتفاقاتی که در ماه های گذشته در این کشور رخ داد، رعلی خامنه‌ای را در شبکه‌های اجتماعی هدف حملات تند کلامی قرار دادند و آشکارا از او به‌عنوان «دیکتاتور» نام بردند.