صبا کرد افشاری
صبا کرد افشاری در اعتراض به وضعیت مادرش، اعتصاب غذا کرد

صبا کرد افشاری در اعتراض به وضعیت مادرش، اعتصاب غذا کرد، خواهر خانم افشاری ، از فعالان زندانی کمپین «چهارشنبه‌های سفید» ، از اعتصاب غذا در اعتراض به مادر به وضعیت مادرش که او هم در زندان به‌سر می‌برد خبر داد.

صبا کرد افشاری در اعتراض به وضعیت مادرش، اعتصاب غذا کرد

خواهر خانم افشاری ، از فعالان زندانی کمپین «چهارشنبه‌های سفید» ، از اعتصاب غذا در اعتراض به مادر به وضعیت مادرش که او هم در زندان به‌سر می‌برد خبر داد.

شامگاه یکشنبه ، ۱۹ اردیبهشت ، سوگند کرد افشاری در صفحه توئیتر خود نوشته است که خواهرش صبا از روز گذشته در اعتراض به ممانعت از ملاقات مادر با مادرش که به دلیل بیماری قادر به انجام کارهای شخصی خود در زندان نیست ، دست به اعتصاب غذا زده است.

سوگند کرد افشاری هم‌چنین نوشته است که خواهرش خواهان آزادی مادرش است که به دلیل سابقه پزشکی احتمالاً از خونریزی معده رنج می برد.

اتهامات عليه خانم افشارى

صبا کار افشاری ، متولد سال ۱۳۷۷ ، از فعالین کمپین “چهارشنبه سفید” بود و درخرداد ۹۸ در تهران دستگیر شد. کمپین “چهارشنبه سفید” که توسط مسیح علی‌نژاد راه اندازی شده است ، مبارزه با “حجاب اجباری” است.

دادگاه انقلاب تهران افشاری را به جرم “تشویق به فساد و فحشا” به 15 سال زندان و به جرم “اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور” به هفت‌ونیم سال حبس و به اتهام «فعالیت تبلیغی علیه نظام» به یک‌ونیم سال حبس محکوم کرد.