شکست پرسپولیس تحت مربیگری برزیلی در مقابل آلومینیوم
شکست پرسپولیس تحت مربیگری برزیلی در مقابل آلومینیوم

شکست پرسپولیس تحت مربیگری برزیلی در مقابل آلومینیوم؛ در اولین بازی زیر نظر سرمربی جدید، اوسمار ویرا، که جایگزین یحیی گل‌محمدی شده بود، تیم پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک به شکست خورد.

شکست پرسپولیس تحت مربیگری برزیلی در مقابل آلومینیوم

در اولین بازی زیر نظر سرمربی جدید، اوسمار ویرا، که جایگزین یحیی گل‌محمدی شده بود، تیم پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک به شکست خورد. این اتفاق در جریان بازی هفته شانزدهم لیگ برتر ایران، روز پنج‌شنبه، ۲۶ بهمن‌ماه، اتفاق افتاد و آلومینیوم با نتیجه ۱-۰ موفق به کسب پیروزی شد.

در دقیقه ۷۶ از بازی، در حالی که پرسپولیس به دلیل خروج اشتباهی دروازه‌بان بیرانوند بازی را از دست می‌داد، هافبک تیم آلومینیوم، امیر نوری، با یک حرکت از نزدیکی خط میانی توانست تک‌گل بازی را به ثمر برساند و با حفظ دروازه، سه امتیاز مسابقه را در اراک حفظ کند.

نتیجه در دیدار مس رفسنجان و هوادار تهران

همچنین، در بازی‌های کم گل این هفته، تیم‌های شمس آذر قزوین و استقلال خوزستان به تساوی ۰-۰ رسیدند، و این نتیجه در دیدار مس رفسنجان و هوادار تهران نیز تکرار شد.

در بازی دیگر هفته شانزدهم لیگ برتر ایران، تیم‌های پیکان و نساجی با نتیجه ۱-۱ به تساوی رسیدند.

در دیگر دیدارهای این هفته، تیم ذوب آهن اصفهان با یک گل مغلوب تیم ملوان بندرانزلی شد و همچنین تیم فولاد هم با نتیجه یک بر یک در خانه به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت و نتوانست پیروزی را به دست آورد.