سپاه
شهرداری تهران ۱۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان به سپاه داده ولی نتوانسته پس بگیرد!

شهرداری تهران ۱۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان به سپاه داده ولی نتوانسته پس بگیرد، برنامه تحقیقاتی شرکت رسا تجارت و قراردادهای آن با شهرداری تهران و امضای آن در زمان شهرداری محمد باقر قالیباف از۱۱ آبان سال ۹۸ آغاز شد و گزارش نهایی آن روز یکشنبه ، ۱۹ اردیبهشت در شورای شهر تهران قرائت شد.

شهرداری تهران ۱۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان به سپاه داده ولی نتوانسته پس بگیرد!

برنامه تحقیقاتی شرکت رسا تجارت و قراردادهای آن با شهرداری تهران و امضای آن در زمان شهرداری محمد باقر قالیباف از11 آبان سال 98 آغاز شد و گزارش نهایی آن روز یکشنبه ، ۱۹ اردیبهشت در شورای شهر تهران قرائت شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا ، محمود میرلوحی ، رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر تهران که گزارش را در صحن شورا قرائت کرد ، گفت که در جریان اجرای برخی از این قراردادها ، “12 هزار و 900 میلیارد منابع شهرداری تخصیص داده شده است. “وشهرداری ۱۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد [تومان]‌ پول داده و بعد از ۶ سال نتوانسته آن را پس بگیرد.”

این قسمت از مبادلات بین شهرداری وشركت رسا تجارت به قرارداد بهار سال 93 برمی گردد و اگر ارزش این نقل و انتقالات بر اساس متوسط ​​قیمت دلار در سال 93 یعنی 3 هزار و 200 تومان محاسبه شود ، پس از آن تبدیل می شود بیش از 4 میلیارد دلار از املاك شهرداری به سپاه پاسداران منتقل شده است اما هنوز پس داده نشده است.

۱۷۰۰ میلیارد تومان از بدهی‌‌های سپاه به شهرداری تهران در صورتجلسات مالی سال ۹۵ غیب شده است

طبق یکی از توییت های منتشر شده ، مبلغ 1700 میلیارد تومان بدهی سپاه به شهرداری تهران که مربوط به سال 94 بود ، در صورت های مالی سال 95 ناپدید شد.

این مبلغ که مربوط به سازمان سازمان املاک شهرداری تهران از شرکتهای وابسته به سپاه بود ، بر اساس متوسط ​​قیمت دلار در سال 94 ، معادل حدود 500 میلیون دلار است.