شكايت ملوان از رفتار عجيب امدادگران سپاهان
شكايت ملوان از رفتار عجيب امدادگران سپاهان

شكايت ملوان از رفتار عجيب امدادگران سپاهان؛ در پی رفتار عجیب امدادگران سپاهان در دور جهان و برخورد کادر پزشکی ملوان، باشگاه ملوان با انتشار بیانیه‌ای خواستار برخورد با این «رفتار زننده» شده است.

وئديو؛ حواشی عجیب امدادگران طرفدار سپاهان!

پس از حواشی عجیب امدادگران طرفدار سپاهان در نقش جهان و برخورد با کادر پزشکی ملوان، باشگاه ملوان با انتشار بیانیه‌ای خواستار برخورد با این “رفتار زننده” شد.

با این حركات زننده برخورد كنيد!

شكايت ملوان از رفتار عجيب امدادگران سپاهان

باشگاه ملوان بندرانزلی: در حضور هواداران وفادار تیم ملوان و هواداران باشکوه تیم سپاهان اصفهان، در دیدار بین این دو تیم، متأسفانه گروهی از امدادگران ورزشگاه نقش جهان با رفتاری زننده نسبت به گروه پزشکی متعهد تیم ملوان مواجه شدند. این رفتار ناشایست از طریق تصاویر ضبط شده توسط تصویربرداران حاضر در اطراف زمین بازی به وضوح ثبت شد.

باشگاه ملوان، علاوه بر احترام به هواداران باشگاه سپاهان و درک احساسات آن‌ها در شرایط حساس مسابقه، از رفتار زننده گروه امدادگر ورزشگاه نقش جهان در برابر گروه پزشکی باشگاه ملوان و همچنین از برخورد فیزیکی آن‌ها با دکتر بابک صیاد مدیر کادر پزشکی باشگاه، شکایت کرده و خواستار برخورد با رفتار غیرحرفه‌ای و زننده آن‌ها طبق آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال شده است.