بیمارستان
رئیس بیمارستان شریعتی: ​ای کاش نمی‌خواستیم قهرمان دنیا باشیم

رئیس بیمارستان شریعتی: ​ای کاش نمی‌خواستیم قهرمان دنیا باشیم، سعیدرضا مهرپور ، رئیس بیمارستان شریعتی تهران ، درواکنش به شرایط بحرانی کرونا در اینستاگرام خود نوشت: برایم جای سوال شده که این ویروس چگونه است که دست از سرِ ما بر نمی‌دارد و با هر جهش مُسری‌تر و خطرناک‌تر می‌شود.

رئیس بیمارستان شریعتی: ​ای کاش نمی‌خواستیم قهرمان دنیا باشیم

سعیدرضا مهرپور: درواکنش به شرایط بحرانی کرونا در اینستاگرام خود نوشت: برایم جای سوال شده که این ویروس چگونه است که دست از سرِ ما بر نمی‌دارد و با هر جهش مُسری‌تر و خطرناک‌تر می‌شود.

غم انگیز است که ما هیچ داروی موثری برای درمانِ مردم نداریم.
اکنون تنها سلاح ما واکسیناسیون فوری و گسترده افراد است.
کاش نمی‌خواستیم که الگوی جهانی شویم ، کاش در دهان این و آن نمی زدیم ، کاش آنقدر شعار نمی‌دادیم.

تعداد شهرهای قرمز کرونایی در ایران به ۱۲۰ شهر رسید

روز پنجشنبه ، وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران از اضافه شدن بیش از 23 هزار نفر به تعداد افراد مبتلا به بیماری کووید۱۹ در کشور فقط در یک شبانه خبر داد.

در همین حال ، با اضافه شدن 27 شهر جدید ، تعداد شهرهای قرمز کرونایی در ایران به 120 شهر رسیده است و در حال حاضر هیچ شهر آبی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، ویروس کرونا از جنوب و جنوب شرقى به مرکز و شمال کشور رسیده است و علاوه بر سیستان ، بلوچستان ، تهران و هرمزگان ، آمار ابتلا و بستری شدن در روزهای اخیر در پنج استان فارس، خراسان‌ رضوی، مازندران، اصفهان و کرمان هم «شرایط نگران‌‌کننده‌ای» به ثبت رسیده است.