دلیل لغو بازی پرسپولیس چيست؟
دلیل لغو بازی پرسپولیس چيست؟

دورهٔ یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی آغاز شده است که بازی تیم‌های پرسپولیس و نساجی به تعویق افتاده و تا هشتم دی برگزار نخواهد شد.

دلیل لغو بازی پرسپولیس چيست؟

هر دو تیم پرسپولیس و سپاهان، در روز دوشنبه ششم آذر در فاز گروهی لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کنند. سپاهان به عنوان میزبان در مقابل نیروی هوایی عراق به میدان می‌رود و پرسپولیس نیز در ورزشگاه “اول پارک” ریاض، با النصر عربستان به مصاف می‌رود.

با وجود اینکه سپاهان با نتیجه ۳-۱ مقابل استقلال خوزستان به پیروزی دست یافت، اما دیدار پرسپولیس و نساجی به تاخیر افتاده است، که این امر باعث اعتراض هواداران سپاهان و استقلال شده است.

روزنامه خبر ورزشی اعلام کرده است: «با توجه به آنکه سپاهان و نساجی برای میزبانی از رقبای آسیایی خود در استادیوم آزادی در نظر گرفته‌اند، فدراسیون فوتبال به دلیل بارش باران، تصمیم گرفته است تا حفظ وضعیت چمن آزادی را به عنوان اولویت قرار دهد و بنابراین بازی تیم پرسپولیس در این ورزشگاه برگزار نشود.»

محرومیت سپاهان از میزبانی در استادیوم نقش جهان

محرومیت سپاهان از میزبانی در استادیوم نقش جهان و عدم وجود یک ورزشگاه استاندارد در مازندران، منجر به این شده که هر سه تیم نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، در ورزشگاه آزادی به عنوان میزبان حریفان خود خوشامد بگویند، در حالی که وضعیت چمن نامناسب این ورزشگاه نیز باعث انتقادات رونالدو و نیمار شده است.