دلیل اعتصاب بازیکنان استقلال در کمپ ناصر حجازی چیست؟
دلیل اعتصاب بازیکنان استقلال در کمپ ناصر حجازی چیست؟

 بازیکنان استقلال که به گفته ساپینتو، مدتهاست دریافتی نداشته‌اند، در کمپ ناصر حجازی اعتصاب کردند و تمرین نکردند.

دلیل اعتصاب بازیکنان استقلال در کمپ ناصر حجازی چیست؟

از صبح امروز خبر رسیده که استقلال توانسته پول طلب استراماچونی را از همراه اول بگیرد و تا شنبه بحران ۸۰ میلیاردی را از سر بگذراند. این درحالی است که به فاصله چندساعت، بازیکنان استقلال که به گفته ساپینتو، مدتهاست دریافتی نداشته‌اند، در کمپ ناصر حجازی اعتصاب کردند و تمرین نکردند

خبرگزاری آنا خبر داده که «بازیکنان استقلال امروز در کمپ حجازی حاضر شدند و بعد از مطرح کردن مشکلاتشان با ساپینتو حاضر به برگزاری تمرین تاکتیکی نشدند. طبق برنامه قرار است استقلالی ها روز ۲۷ اسفند یک بازی دوستانه برگزار کنند اما با این شرایط برگزاری این مسابقه در هاله ای از ابهام است.»

ساپینتو سرمربی تیم استقلال: من حدود ۱۲ بازی پاداش نگرفته‌ام

در یک نشست خبری پس از بازی با فولاد که در آن استقلال با نتیجه ۲- صفر برنده شد، ساپینتو سرمربی تیم استقلال، به بحث درباره موضوعات مرتبط با پول در تیم پرداخت و اظهاراتی شد که ممکن است منجر به بروز اختلافات در تیم شود. او گفت: “همه در مورد استراماچونی و پول او صحبت می‌کنند، اما از آن طرف پول کادرفنی و بازیکنان هم هست؛ من حدود ۱۲ بازی پاداش نگرفته‌ام، بعضی بازیکنان به خاطر مخارج‌شان ماشین‌شان را فروختند. تعهداتی در قراردادشان بوده که باید انجام می‌شد تا بتوانند خانه و ماشین بخرند یا سرمایه گذاری مالی انجام بدهند.”

حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا

به نظر می‌رسد که اعتصاب امروز بازیکنان تیم استقلال بی‌ارتباط با مسئله پرداخت طلب استراماچونی نبوده است، زیرا درخواست کمک مالی تیم توسط علی فتح‌الله‌زاده صورت گرفته بود و طبق گزارش خبرآنلاین، مبلغ مورد نیاز برای پرداخت طلب استراماچونی، روز شنبه به حساب او واریز خواهد شد، تا خطر حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا برایشان برطرف شود.