در مرز مرگ: حادثه ترسناک مهاجم سابق پرسپولیس و پیکان
در مرز مرگ: حادثه ترسناک مهاجم سابق پرسپولیس و پیکان

رسانه‌های ایران اعلام کرده‌اند که حامد پاکدل، مهاجم سابق تیم پرسپولیس و بازیکن فعلی تیم پیکان، در هنگام بازگشت به تهران برای شرکت در تمرینات تیم، یک حادثه رانندگی تجربه کرده است، اما خوشبختانه جانش سالم به در برده است. پاکدل اظهار کرده است: “در عصر یکشنبه، کمی قبل از شهر اراک، در جاده دچار یک حادثه شدم، اما به خوش‌بینی، هیچ آسیبی به من وارد نشد.”

در مرز مرگ: حادثه ترسناک مهاجم سابق پرسپولیس و پیکان

حامد پاکدل، مهاجم با تجربه فوتبال که در لیگ بیست و سوم به پیراهن تیم پیکان پیوسته است، امروز در یک حادثه تصادف وحشتناک دچار شد. خوشبختانه، او از این حادثه با جان سالم به در برد.

عکس | تصادف وحشتناک مهاجم سابق پرسپولیس

عصر ديروز، پس از دیدار مقابل آلومینیوم اراک و گرفتن مجوز استراحت از کادرفنی تیمش، حامد پاکدل در راه بازگشت به تهران دچار یک سانحه رانندگی شد.

جزييات اين حادثه

وقتی حامد پاکدل متوجه شد که یک دستگاه کامیون به سمت او در حرکت است، تصمیم گرفت اتومبیل خود را کنترل کند، اما به سمت خارج از جاده کشیده شد تا از دست دادن کنترل ماشین جلوگیری کند. در این تصادف خوشبختانه، غیر از چند کوفتگی و خراش، حادثه به حامد آسیب جدی نرساند، اما اتومبیل او با شدتی قابل توجه صدمه دید.

با توجه به اطلاعات به دست آمده از خبرنگار ما، حامد پاکدل پس از تصادف و انجام معاینات پزشکی، به سلامتی برخورد کرده و چند ساعت بعد از واقعه به خانه منتقل شده است.