در روز انتخابات، مسئول دفتر امام جمعه شهر رامشیر دستگیر شد
در روز انتخابات، مسئول دفتر امام جمعه شهر رامشیر دستگیر شد

در روز انتخابات، مسئول دفتر امام جمعه شهر رامشیر دستگیر شد؛ به گزارش رادیو فردا، عنایت حمدی، منشی و مسئول دفتر امام جمعه رامشیر در استان خوزستان، توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده است.

در روز انتخابات، مسئول دفتر امام جمعه شهر رامشیر دستگیر شد

بستگان این فرد، که سابقاً عضو سپاه پاسداران بوده، به رادیو فردا اعلام کرده‌اند که او در روز جمعه ۱۱ اسفندماه، همزمان با برگزاری انتخابات مجلس شورای و خبرگان رهبری، در منزل خود در رامشیر دستگیر شده است.

بنا بر گزارش، تا کنون پیگیری‌های انجام شده توسط همسر و والدین آقای حمدی از سوی دفتر امام جمعه این شهر و نیز نهادهای امنیتی به نتیجه‌ای نرسیده است. همچنین، اطلاعاتی درباره محل نگهداری و وضعیت سلامت او در دسترس نیست.

برگزاری انتخابات مجلس شورای و خبرگان رهبری

عنایت حمدی، منشی و مسئول دفتر امام جمعه در رامشیر، استان خوزستان، توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده است. خانواده‌اش اعلام کرده‌اند که او روز جمعه ۱۱ اسفندماه، همزمان با برگزاری انتخابات مجلس شورای و خبرگان رهبری، در منزل خود بازداشت شده است.

پیگیری‌های همسر و والدین آقای حمدی از دفتر امام جمعه و نهادهای امنیتی به نتیجه‌ای نرسیده است و اطلاعاتی از محل نگهداری و وضعیت سلامت او در دسترس نیست.

به گفتهٔ افراد نزدیک به عنایت حمدی، او از نیروهای ریزشی سپاه پاسداران و از افرادی که علیه وضعیت موجود در سال‌های اخیر اعتراض داشتند، بوده است.