درگیرى وحشيانه حراست با دانشجویان دانشگاه علامه
درگیرى وحشيانه حراست با دانشجویان دانشگاه علامه

درگیرى وحشيانه حراست با دانشجویان دانشگاه علامه؛ ماموران امنیتی دانشگاه علامه با دانشجویان معترض به حملات شیمیایی به مدارس دخترانه روز سه شنبه ۱۶ اسفند درگیر شدند.

درگیرى وحشيانه حراست با دانشجویان دانشگاه علامه

ویدئوهای منتشر شده در فضای مجازی نشان می دهد که ماموران امنیتی دانشگاه علامه با دانشجویان معترض به حملات شیمیایی به مدارس دخترانه روز سه شنبه ۱۶ اسفند درگیر شدند.

“دانشجویان ایرانی در اعتراض به مسمومیت‌های مشکوک، با خشونت حراستی روبرو شدند”

در تاریخ ۱۶ اسفند ماه، دانشجویانی از دانشگاه‌های مختلف ایران در اعتراض به مسمومیت‌های مشکوک با گاز در مدارس دخترانه و خوابگاه‌های دانشجویی، تجمع و بیانیه‌هایی در محکومیت این حملات ارائه دادند.

ویدیوها و عکس‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه علوم پزشکی تبریز و دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این روز صحنه اعتراضات دانشجویی بودند.

به گزارش کانال تلگرامی دانشجویان متحد، در تجمع دانشجویان علامه طباطبایی در پردیس مرکزی این دانشگاه، نیروهای حراستی وارد درگیری شدند.

در این درگیری، یکی از معاونان حراست دانشگاه علامه طباطبایی پلاکاردی با شعار «زن، زندگی، آزادی» را از دانشجویان گرفته و زیر پا لگد کرد.

همچنین، برخی از دانشجویان نیز به مکان نامعلومی توسط نیروهای حراستی برده شدند. ویدیوهای منتشرشده در کانال تلگرامی دانشجویان این ادعا را تایید می‌کنند، اما مشخص نیست که این دانشجویان در نهایت آیا توانسته‌اند پیش دوستان خود بازگردند یا آنها تحویل نیروهای امنیتی داده شده‌اند.