درخواست آرژانتین از اینترپل برای بازداشت احمد وحیدی
درخواست آرژانتین از اینترپل برای بازداشت احمد وحیدی

درخواست آرژانتین از اینترپل برای بازداشت احمد وحیدی؛ وزارت امور خارجه آرژانتین از پلیس اینترپل خواست که احمد وحیدی، وزیر کشور ایران را به جرم “مشارکت” در حمله به مرکز جامعه یهودیان در بوئنوس‌آیرس در سال ۱۹۹۴ که منجر به کشته شدن ۸۵ نفر شد، بازداشت کند.

درخواست آرژانتین از اینترپل برای بازداشت احمد وحیدی

به گزارش خبرگزاری فرانسه، وزارت امور خارجه آرژانتین در بیانیه‌ای اعلام کرد که احمد وحیدی جزو هیئت ایرانی است که همراه با ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران، در حال حاضر از پاکستان و سریلانکا بازدید می‌کند.

وزارت امور خارجه آرژانتین از پلیس اینترپل خواست که احمد وحیدی، وزیر کشور ایران را به جرم “مشارکت” در حمله به مرکز جامعه یهودیان در بوئنوس‌آیرس در سال ۱۹۹۴ که منجر به کشته شدن ۸۵ نفر شد، بازداشت کند.

سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان

برخلاف ادعای وزارت خارجه آرژانتین، در تصاویر منتشرشده از سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان، تصویری از احمد وحیدی دیده نمی‌شود. آرژانتین همچنین از پاکستان و سریلانکا نیز خواسته که در صورت حضور احمد وحیدی در این کشورها، او را بازداشت کنند.

وزارت امور خارجه آرژانتین از پلیس اینترپل خواسته که احمد وحیدی، وزیر کشور ایران را به جرم “مشارکت” در حمله به مرکز جامعه یهودیان در بوئنوس‌آیرس در سال ۱۹۹۴ که منجر به کشته شدن ۸۵ نفر شد، بازداشت کند.