داور بانوی

 المیرا گوزل زاده، داور بانوی ایرانی کاراته، برای دومین بار متوالی در لیگ جهانی کاراته به عنوان مدیر تاتامی و عضو هیأت ژوری شرکت می کند.

امروز، جمعه ۱۰ اردیبهشت، مرحله دوم لیگ جهانی کاراته ۲۰۲۱ آغاز می شود و این آخرین ایستگاه در مسیر ورود به المپیک با حضور ۷۴۰ کاراته از ۸۷ کشور است.

این مسابقات به میزبانی لیسبون، پرتغال برگزار می شود و برای دومین بار متوالی المیرا گوزل زاده به عنوان مدیر تاتامی و عضو هیأت ژوری در این مرحله از مسابقات شرکت می کند.

بعدازظهر امروز، پنجشنبه ۹ ارديبهشت، سمینار توجیهی و هماهنگی داوران با حضور نزدیک به ۱۰۰ داور از کشورهای مختلف و اعضای شورای داوران فدراسیون بین المللی در لیسبون، حاکمان برگزار شد.

◊     حضوری مستمر در معتبرترین رقابتها

 در پایان سمینار، خاویر اسکالانته، رئیس هیئت داوران فدراسیون جهانی کاراته داور بانوی ایرانی را برای دومین بار به عنوان مدیر تاتامی و عضو هیأت ژوری انتخاب کرد.

شایان ذکر است که المیرا گوزل زاده برای اولین بار در مسابقات کاراته وان استانبول در اواخر  اسفندماه ۹۹ عضو هیئت داوران بود.

شورای داوران جهانی از عملکرد خوب و مهارت بالای وی اعتماد کرد و بار دیگر او را برای تاتامی شماره ۲‬ انتخاب کرد.

به نوبه خود، المیرا گوزل زاده اظهار خوشحالی کرد و گفت: « با کمال خرسندی و افتخار است که اعضای هیئت داوران بار دیگر به من اعتماد کردند.. به عنوان یک ایرانی همیشه سعی کرده ام تمام تلاشم را انجام دهم تا مورد تقدیر قرار بگیرم».