خودکشی دختر نوجوان ۱۶ ساله در دیواندره پس از عقد با پسر ۲۲ ساله
خودکشی دختر نوجوان ۱۶ ساله در دیواندره پس از عقد با پسر ۲۲ ساله

خودکشی دختر نوجوان ۱۶ ساله در دیواندره پس از عقد با پسر ۲۲ ساله؛ گزارش شده است که در روز ۲۹ فروردین، دختر نوجوانی به نام “شبنم.ن”، که در روستای قزل‌بلاغ بخش سارال شهرستان دیواندره استان کردستان ساکن بود، به دلایل نامشخصی خودکشی کرده و درگذشت. او ۱۶ ساله بود.

خودکشی دختر نوجوان ۱۶ ساله در دیواندره پس از عقد با پسر ۲۲ ساله

گزارش شده است که در روز ۲۹ فروردین، دختر نوجوانی به نام “شبنم.ن”، که در روستای قزل‌بلاغ شهرستان دیواندره ساکن بود، خود را حلق آویز کرده و درگذشت. او ۱۶ ساله بود و یک ماه پیش با یک پسر ۲۲ ساله ازدواج کرده بود. بر اساس گزارش روزنامه اعتماد، این دومین بار در یک سال گذشته است که یک دختر نوجوان در این منطقه خودکشی کرده است.

برادر شوهر شبنم در گفتگو با روزنامه اعتماد، در مورد عقد برادر ۲۲ ساله‌اش با شبنم ۱۶ ساله اظهار کرده است: “ما همسایه بودیم و شبنم و برادرم خیلی به هم علاقه‌مند بودند. هیچ اتفاقی بین آن‌ها نیفتاده بود، اما یک هفته پس از مراسم عقد، شبنم خودش را خفه کرد.”

آمار خودکشی در شهرستان دیواندره بسیار بالاست

به گفته گزارش‌ها، آمار خودکشی در شهرستان دیواندره بسیار بالاست و تنها در سال گذشته ۱۱ نفر در این منطقه خودکشی کرده‌اند. شبنم دومین دختری است که در این منطقه خودکشی می‌کند و در سال گذشته هم در نزدیکی روستای قزل‌بلاغ، دختر و پسری خودشان را حلق‌آویز کنند.