حمله نادر غبیشاوی به کادر فنی استقلال
حمله نادر غبیشاوی به کادر فنی استقلال

نادر غبیشاوی، مربی گلرهای تیم فولاد، به طرز ناگهانی به سوی یکی از اعضای کادر فنی استقلال حمله کرد. . موقعیت تنش‌زا این حادثه با مداخله شهاب گردان، گلر بازی فولاد، و علی سامره، سرپرست تیم استقلال، مهار شد.

حمله نادر غبیشاوی به کادر فنی استقلال

در پایان دیدار بین تیم فولاد و استقلال، نادر غبیشاوی، مربی گلرهای تیم فولاد، به طرز ناگهانی به سوی یکی از اعضای کادر فنی استقلال حمله کرد. موقعیت تنش‌زا این حادثه با مداخله شهاب گردان، گلر بازی فولاد، و علی سامره، سرپرست تیم استقلال، مهار شد.

دیدار بین تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال

در دیدار بین تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید. تغییراتی که تیم فولاد خوزستان از دقیقه ۸۵ به بعد با ورود گادوین منشا و لوکاس کاندیدو انجام داد، در حضور جفرسون سیلوا دوسانتوس، کریستوفر کنت، و موسی کولیبالی به میدان بازی، نکته‌ای جالب بود. حاکی از استفاده همزمان از پنج بازیکن خارجی توسط تیم فولاد خوزستان در این دیدار بود.

پس از پایان بازی، شایعات مطرح شد که به نظر می‌رسد باشگاه استقلال ممکن است به واسطه حضور همزمان پنج بازیکن خارجی در ترکیب تیم حریف، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کند.