حاشيه جنجالى بازی پرسپولیس و نساجی
حاشيه جنجالى بازی پرسپولیس و نساجی

حاشيه جنجالى بازی پرسپولیس و نساجی؛ شامگاه پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت، پس از پیروزی تیم پرسپولیس در مقابل تیم نساجی زیر پل ستارخان، هواداران این تیم در محل تجمع کرده و را مقابل نیروهای امنیتی فریاد می‌زدند.

حاشيه جنجالى بازی پرسپولیس و نساجی

در شبکه‌های اجتماعی، ویدیوها منتشر شده نشان می‌دهند که در شامگاه پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت، پس از پیروزی تیم پرسپولیس در مقابل تیم نساجی زیر پل ستارخان، هواداران این تیم در محل تجمع کرده و را مقابل نیروهای امنیتی فریاد می‌زدند.

شادی مردم بعد از بازی پرسپولیس و نساجی: یک ذره شادی می‌کردیم و نام «علی کریمی» و «وریا غفوری» را فریاد می‌زدیم که مامورها ریختند.

ماموران حكومت هواداران پرسپولیس را مورد ضرب و شتم قرار دادند

بر اساس ویدیوهای منتشر شده، مشخص است که پس از ورود هواداران پرسپولیس به خیابان‌های قائم‌شهر و برگزاری مراسم شادی به مناسبت پیروزی تیم محبوبشان، برخی از نیروهای امنیتی آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

 

خلاصه بازی نساجی ۰-۴ پرسپولیس

در هفته سی ام (پایانی) لیگ برتر، دیدارها از ساعت ۱۸ آغاز شدند. در این هفته، هنوز دو تیم پرسپولیس و سپاهان باقیمانده برای قهرمانی بودند. با اما در پایان، تیم پرسپولیس با نتیجه 4 بر صفر در مقابل تیم نساجی پیروز شد و عنوان قهرمانی را به دست آورد. گل‌های تیم پرسپولیس توسط محمدی به ثمر رسیدند.