عملیات موساد در ايران
جزييات تازه از عملیات موساد در ايران

عملیات موساد در ايران؛ روز چهارشنبه ۱۴ مردادماه، وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی با اعلام جزئیات جدیدی از «تیم تروریستی اعزام‌شده از سوی موساد» به اتهام «بمب و خرابکاری در ایران»، عناصر این باند را را نیروهای عملیاتی سازمان کومله معرفی کرد.

جزييات تازه از عملیات موساد در ايران

در این اطلاعیه، وزارت اطلاعات ایران، عبدالله مهتدی، دبیرکل حزب کوماله را متهم کرد که «شخصا» افرادی از این حزب را برای همکاری با موساد انتخاب کرده و به افسران موساد معرفی کرده است.

شبکه خبر جمهوری اسلامی ایران تصاویری از مواد منفجره بسته بندی شده در بسته های مختلف، تعدادی اسلحه مجهز به صدا خفه کن، گلوله، تجهیزات انفجاری و ابزار فنی برای از کار انداختن سیستم های کنترلی در محیط هدف به همراه مقادیری ارز خارجی، رایانه‌های دستی، گوشی‌های تلفن همراه و روتِرها نشان داد.

هدف این باند «منفجر کردن یک مرکز حساس دفاعی در کشور»

شبکه خبر ایرانیان گزارش داد که این تجهیزات از طریق مسیر کولبری از عراق به ایران وارد شده است.

اعلامیه وزارت اطلاعات ایران تایید می کند که هدف این باند «منفجر کردن یک مرکز حساس دفاعی در کشور» و موساد «به تناسب اهمیت و حساسیت مرکز مورد نظر» بوده و پیچیده ترین شیوه‌های ترکیبی را برای شناسایی جغرافیایی هدف و تخریب وسیع آن طراحی کرده بود.”

در این بیانیه به وجود هشت بمب «بسیار قوی» برای منفجر کردن هدف اصلی و هشت بمب کوچکتر برای «انهدام تجهیزات همراه تیم پس از عملیات اصلی» اشاره شده است.