تیراندازی ماموران به معترضان حاضر مقابل زندان دستگرد
تیراندازی ماموران به معترضان حاضر مقابل زندان دستگرد

تیراندازی ماموران به معترضان حاضر مقابل زندان دستگرد؛ در همان زمان که مردم با خودروهایشان جلوی زندان دستگرد اصفهان تجمع کرده‌اند و در حمایت از متهمان محکوم به اعدام در پرونده “خانه اصفهان” قرار گرفته‌اند، صدای تیراندازی از سوی نیروهای امنیتی دولت می‌شنوند.

تیراندازی ماموران به معترضان حاضر مقابل زندان دستگرد

در شبکه‌های اجتماعی، یک ویدیو منتشر شده است که به نمایش می‌گذارد در همان زمان که مردم با خودروهایشان جلوی زندان دستگرد اصفهان تجمع کرده‌اند و در حمایت از متهمان محکوم به اعدام در پرونده “خانه اصفهان” قرار گرفته‌اند، صدای تیراندازی از سوی نیروهای امنیتی دولت می‌شنوند.

 

تظاهرات مخالفان حکم اعدام سه متهم پرونده “خانه اصفهان” در مقابل زندان دستگرد

در شبکه‌های اجتماعی، تصاویر و گزارش‌ها نشان می‌دهند که در روز چهارشنبه، ۲۷ اردیبهشت، تعدادی از معترضان به صدور حکم اعدام برای مجید کاظمی، صالح میرهاشمی و سعید یعقوبی، سه متهم در پرونده «خانه اصفهان»، در مقابل زندان دستگرد اصفهان حاضر شده‌اند.

از آنجایی که نگرانی‌ها درباره اجرای حکم اعدام این سه متهم افزایش یافته است و با وجود تدابیر امنیتی سنگین، معترضان تصمیم گرفته‌اند خود را به مقابل زندان دستگرد اصفهان برسانند.

در یکی از ویدئوهایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، یک شهروند اعلام کرده است که نیروهای امنیتی راه‌های ورودی به سمت زندان را بسته‌اند. این موضوع نشان‌دهنده تشدید اقدامات امنیتی در محیط زندان و کنترل دسترسی به آن است.

همچنین، در ویدیوی دیگری، یک شهروند اعلام کرده است که نیروهای بسیجی به افرادی که به سمت زندان در حرکت هستند، حمله کرده‌اند. این اقدام نشانگر تدابیر سختگیرانه امنیتی و برخورد قوی با معترضان است.