به آتش کشیدن پایگاه بسیج در بندرعباس
به آتش کشیدن پایگاه بسیج در بندرعباس

به آتش کشیدن پایگاه بسیج در بندرعباس؛ جمعی از جوانان بندرعباس پایگاه بسیج سپاه پاسداران را به آتش کشیدند.

به آتش کشیدن پایگاه بسیج در بندرعباس

جمعی از جوانان بندرعباس پایگاه بسیج سپاه را به آتش کشیدند، تظاهرکنندگان در روزها و ماه های اخیر دست به اقدامات خرابکارانه ای مانند آتش زدن پایگاه های بسیج و مراک در شهرهای مختلف زده اند.

آتش‌زدن تبلیغات حکومتی

و شامگاه یکشنبه چندین منطقه تهران بار دیگر شاهد شعارهای ضد حکومتی گروهی از تظاهرکنندگان شبانه بود.

در شهرهای رشت و بندرعباس معترضان علاوه بر شعار دادن شبانه، شعارنویسی‌ گسترده کردند و در یاسوج تبلیغات حکومتی از جمله بنر بزرگی حاوی تصویر علی خامنه‌ای و فرمانده سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد را به آتش کشیدند.

شامگاه روز یکشنبه سی ام بهمن ماه، جمعی از تظاهرکنندگان از داخل منازل و مجتمع های مسکونی خود در منطقه جنت آباد در شمال غرب تهران شروع به سر دادن شعارهای ضد حکومتی کردند. تظاهرکنندگان شعارهایی مانند مرگ بر دیکتاتور و آزادی، آزادی، آزادی سر دادند.

شهرک باقری در منطقه ۲۲ تهران نیز در آن شب صحنه سردادن شعارهای ضد حکومتی بود. شعارهای “مرگ بر خامنه ای”، “امسال سال خونه سید علی سرنگونه” و “مرگ بر سپاهی” از جمله شعارهای شبانه معترضان در این شهرک بود.

اکباتان علیرغم دستگیری‌های گسترده ساکنان آن و فشارهای مداوم نیروهای امنیتی، یکی از کانون‌های اصلی اعتراضات در پایتخت از آغاز اعتراضات مردمی در ۲۶ شهریور بوده است.