انفجار در آرایشگاه زنانه شهر قم، دو نفر مصدوم شدند
انفجار در آرایشگاه زنانه شهر قم، دو نفر مصدوم شدند

انفجار در آرایشگاه زنانه شهر قم، دو نفر مصدوم شدند؛یک انفجار در یک آرايشگاه زنانه در بلوار عطاران شهر قم رخ داد که سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم درباره آن خبر داد.

انفجار در آرایشگاه زنانه شهر قم، دو نفر مصدوم شدند

یک انفجار در یک آرايشگاه زنانه در بلوار عطاران شهر قم رخ داد که سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم درباره آن خبر داد. حداقل دو نفر از حاضران در آرایشگاه به دلیل این انفجار مصدوم شده‌اند و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

روز پنج‌شنبه سی و یکم فروردین ماه، ساعت ۲۱ و ۳۹ دقیقه، مرکز فرماندهی آتش‌نشانی شهر قم از وقوع این حادثه مطلع شد و دو خودروی اطفاء به محل حادثه اعزام شدند.

پس از وقوع حادثه، تیم‌های امداد و نجات به سرعت به محل انفجار و آتش‌سوزی در آرايشگاه زنانه شهر قم رسیدند و عملیات اطفاء و امداد و نجات را آغاز کردند. پس از چند دقیقه، آتش‌سوزی مهار شد.

دو نفر از حاضران در آرایشگاه مصدوم شده‌اند

در گزارش خود، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم بیان کرد که دو نفر از حاضران در آرایشگاه به دلیل انفجار مصدوم شده‌اند و به یکی از بیمارستان‌های شهر منتقل شده‌اند. با این حال، مقام‌های آتش‌نشانی و دیگر مقام‌های شهر قم تاکنون دلیل وقوع انفجار در آرايشگاه زنانه را اعلام نکرده‌اند و در این مورد هیچ توضیحی ارائه نکرده‌اند