انتقال يكى از برادران جواد حیدری به سلول انفرادی!
انتقال يكى از برادران جواد حیدری به سلول انفرادی!

فاطمه حیدری، خواهر جواد حیدری، از جانباختگان اعتراض سراسری ایران از انتقال یکی از برادران بازداشت شده‌اش به سلول‌های انفرادی زندان قزوین خبر داده است.

انتقال یکی از برادران جواد حیدری به سلول انفرادی!

فاطمه حیدری، روز دوشنبه ۳ مهر در ایکس (تویتر سابق) نوشته که ماموران زندان، برادرش، مرتضی حیدری را در “چهارمین روز اعتصاب غذا” با برانکارد به جای بیمارستان به سلول انفرادی برده‌اند.

نیروهای حکومت ج.ا روز پنجشنبه ۳۰ شهریور در آستانه سالگرد کشته‌ شدن جواد حیدری در اعتراضات سال گذشته، با حمله به خانواده‌اش چندین عضو خانواده او را مورد ضرب و جرح قرار دادند.

در جریان این حمله، علی پناه حیدری، پدر جواد حیدری و فرزندانش، روح‌الله و مرتضی حیدری، به دست نیروها دستگیر شدند.

فاطمه حیدری، روز گذشته از ادامه فشار بر اعضای خانواده‌اش برای اعترافات اجباری خبر داده و گفته پدر و دو برادرش به زندان چوبیندر قزوین منتقل شده‌اند.

تصاویری تازه از یورش نیروهای حکومتی و ضر‌ب و‌ شتم خانواده‌اش را منتشر کرده و گفته بود نیروهای امنیتی به دنبال گرفتن اعترافات اجباری از مرتضی حیدری، برادر زخمی‌اش هستند. قابل ذکر است که از چند روز قبل گفته بود که ماموران دنبال اعترافات اجباری از برادر کشته شده‌اش بودند.

جواد حیدری مهندس کشاورزی و یکی از معترضان شرکت کننده در انقلاب “زن، زندگی، آزادی” بود که ۳۱ شهریور سال گذشته در جریان همان اعتراضات در شهر قزوین با شلیک مستقیم نیروهای مسلح ج.ا کشته شد.