افشای سند بسيار محرمانه/ حمله توپخانه‌ای به دفتر خامنه‌ای و فروش اطلاعات به اسرائیل
افشای سند بسيار محرمانه/ حمله توپخانه‌ای به دفتر خامنه‌ای و فروش اطلاعات به اسرائیل

 فروش اطلاعات به اسرائیل توسط نیروهای سپاه قدس و خنثی شدن طرح یک حمله توپخانه‌ای به دفتر خامنه‌ای  در جلسه با حضور علی خامنه‌ای، فرماندهان سپاه پاسداران و مقامات ارشد نظام مطرح شده است.

افشای سند بسيار محرمانه/ حمله توپخانه‌ای به دفتر خامنه‌ای  و فروش اطلاعات به اسرائیل

به گزارش ایران اینترنشنال، مطرح شده است که در جلسه‌ای با حضور علی خامنه‌ای، فرماندهان سپاه پاسداران و مقامات ارشد نظام، در مورد ریزش در نیروهای درون حکومت و خطر فروپاشی آن، صحبت کرده‌اند. همچنین، فروش اطلاعات به اسرائیل توسط نیروهای سپاه قدس و خنثی شدن طرح یک حمله توپخانه‌ای به دفتر خامنه‌ای نیز در این جلسه مطرح شده است.

فرماندهان ارشد سپاه پاسداران و مقام‌های امنیتی در این جلسه به ریزش شدید نیروها در سپاه و بسیج اعتراف کرده‌اند و اظهار داشته‌اند که مهار خیزش انقلابی مردم علیه رژیم ایران بسیار سخت شده و امکان فروپاشی وجود دارد. در پایان جلسه، خامنه‌ای نیز به فرماندهان سخنرانی کرده است.

سه بار تمرد از دستور و اقدام خودسر را پشت سر گذاشته‌اند

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا نیز در این جلسه گفته است که سه بار تمرد از دستور و اقدام خودسر را پشت سر گذاشته‌اند و برنامه‌هایی برای هدف گرفتن اهدافی در تهران از جمله محل بیت رهبری را داشته‌اند که تماما خنثی شده و افراد مرتبط با آن بازداشت شده‌اند.

می‌گویند در این جلسه، محمود محمدی شاهرودی که مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون است، اظهار کرده که در حال سواری در خودرویش با حضور دو محافظ، عمامه اش از سر برداشته و آن را در جوی آبی پرتاب کرده‌اند.

همچنین، عبدالله حاجی صادقی که نماینده خامنه‌ای در سپاه پاسداران است، در این جلسه تأیید کرده که پیش از آن با اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات، گفت‌و‌گو داشته و او گفته است که برخی از مراجع تقلید به رهبر “جسارت” می‌کنند.