افشاگری علی دایی از تهدیدها علیه خود و خانواده‌اش
افشاگری علی دایی از تهدیدها علیه خود و خانواده‌اش

افشاگری علی دایی از تهدیدها علیه خود و خانواده‌اش؛ علی دایی، ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران عصر یکشنبه با انتشار پستی در شبکه اجتماعی اینستاگرام از “تهدیدهای بی شمار”علیه خود و خانواده اش در روزهای اخیر خبر داد.

افشاگری علی دایی از تهدیدها علیه خود و خانواده‌اش

آقای دایی که سابقه مربیگری در تیم ملی ایران را دارد در اعتراضات اخیر در ایران بارها با معترضان اعلام همبستگی کرده است که در یک مورد منجر به ضبط پاسپورت وی شد.

او همچنین پست اینستاگرام خود را با آرزوی “آزادی بی قید و شرط برای زندانیان این روزها” آغاز کرد.

علی دایی همچنین نوشته است که شاهد «تهدیدهای بی‌شماری» علیه خود و خانواده‌اش از سوی «برخی نهادها، رسانه‌ها و افراد ناشناس» که خودشان را «پرفسور، فیلسوف و جامعه‌شناس» می‌دانند، اما توضیحی برای این تهدیدها ارائه نکرد.

https://www.instagram.com/p/ClejomgrnsC/?utm_source=ig_web_copy_link

آقای دایی سپس اظهار داشت که این افراد و نهادها با «نسبت سخنان نادرست به برخی از بزرگان از جمله آیت‌الله بهجت» در صدد تخریب وی هستند تا اینکه به نقل از آیت‌الله بهجت توصیه کردند که در فضای مجازی حضور نداشته باشد، حال آن که «در زمان حیات ایشان اصلا فضای مجازی به صورت امروز وجود نداشت».‌

علی دایی: با تهدیدها به کجا می‌رسید؟

علی دایی در پایان نوشت: من از آن بزرگوار [آیت الله بهجت] درس انسانیت، شرافت، میهن پرستی و آزادگی گرفته‌ام، با این عوام فریبی و تهدیدها به کجا می‌رسید؟

آقای دایی پیش از این دعوت رسمی فیفا و فدراسیون فوتبال قطر برای حضور در جام جهانی به همراه همسر و دخترانش را به دلیل شرایط کنونی ایران و سرکوب اعتراضات رد کرده و گفته بود که ترجیح می دهد کنار شما در میهنم باشم و همدردی خود را با تمام خانواده‌هایی که عزیزان خود را در این روزها از دست داده‌اند اعلام کنم “.