اعتصاب غذای بهاره هدایت؛ کاهش ۸ کیلوگرم وزن و ضعف شدید
اعتصاب غذای بهاره هدایت؛ کاهش ۸ کیلوگرم وزن و ضعف شدید

اعتصاب غذای بهاره هدایت؛ وکیل بهاره هدایت اعلام کرده است که فعال سیاسی در حبس پس از ۱۰ روز اعتصاب غذا، وزن خود را هشت کیلو کاهش داده است.

اعتصاب غذای بهاره هدایت؛ کاهش ۸ کیلوگرم وزن و ضعف شدید

در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)، زهرا مینویی عصر یک‌شنبه اظهار کرده است که خانوادۀ خانم هدایت در ملاقات با این زندانی سیاسی اعلام کرده‌اند که وضعیت او در حال حاضر بسیار ناسازگار است. او دچار ضعف شدید و تپش قلب شده است به حدی که با کمک یک مأمور زندان به محل ملاقات رسیده است.

وکیل دادگستری بهاره هدایت امیدواری خود را بیان کرده است که موکلش، پس از آگاهی از میزان پیام‌ها و واکنش‌های مردم به اعتصاب غذای خود، “هر چه سریعتر” به پایان اعتصاب خود برسد. بهاره هدایت از تاریخ نهم شهریورماه، پس از جان‌باختن جواد روحی، یکی از زندانیان معترض، اعلام کرده بود که به علت “سرکوب مضاعف” در ايران به اعتصاب غذا اعتراض می‌کند.

بهاره هدایت

در پیامی که در روز ۱۸ شهریور در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، بهاره هدایت به درخواست‌ها و نگرانی‌های افراد و گروه‌های مختلف نسبت به ادامه اعتصاب غذای خود واکنش نشان داد و تأکید کرد که از ادامه اعتصاب غذا خود “نگران نیست” و افراد باید به جای نگرانی از وضعیت او، نگرانی خود را نسبت به وضعیت ایران ابراز کنند.