استقبال گسترده از رونالدو در تهران
استقبال گسترده از رونالدو در تهران

باشگاه النصر سعودی، ویدیویی از استقبال گسترده رونالدو در تهران منتشر کرد.

استقبال گسترده از رونالدو در تهران

حدود چهار ساعت پس از ورود کاروان النصر به تهران و استقبال هواداران رونالدو از این تیم، حساب کاربری باشگاه النصر در توییتر با انتشار این ویدیو نوشت: «اینها چیزهایی است که نمی‌توان خرید. پشت صحنه ورود جهانی النصر به تهران، پایتخت ایران، را ببینید.»

بالا رفتن مردم از صخره‌های پایین هتل و دویدن آن‌ها به‌دنبال اتوبوس

همزمان با ورود کاروان تیم النصر عربستان سعودی به هتل اسپیناس تهران، ویدیو و تصاویری از مردم که از صخره‌های پایین هتل بالا می‌روند و دنبال اتوبوس حامل کریستیانو رونالدو می‌دوند، در شبکه‌های اجتماعی ایرانی و خارجی به اشتراک گذاشته می‌شود.

ویدیوهای منتشرشده نشان می‌دهند که تعداد زیادی از طرفداران کریستیانو رونالدو به اطراف هتل اسپیناس، که محل اقامت تیم فوتبال النصر عربستان سعودی در تهران است، مراجعه کرده و برخی از آن‌ها حتی وارد هتل شده و رونالدو را خوانده‌اند.

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال جهان، روز دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ همراه با تیم النصر عربستان برای بازی مقابل پرسپولیس در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا به تهران آمد. این اولین سفر رونالدو به ایران بود.

با توجه به محبوبیت رونالدو در ایران، حضور او در این کشور باعث ایجاد هیجان و شور و شوق زیادی در میان مردم شد. همچنین، این سفر فرصتی برای مسئولان ایرانی بود تا از حضور یک چهره جهانی در ایران استفاده کنند.