ازدواج جنجالی
ازدواج جنجالی؛ یک داماد با ۲ عروس!

تصویری از کارت دعوت عروسی جنجالی آقای داماد ثروتمند به سرعت در فضای مجازی منتشر شد که توسط مرد جوانى كه در یک روز و به طور همزمان با همسر اختیار کرد.

ازدواج جنجالی؛ یک داماد با ۲ عروس!

یک داماد با ۲ عروس؛ آقای رامامورتی ، ۳۱ ساله ، که مدت زیادی با خواهرش زندگی می کرد ، تصمیم به ازدواج گرفت، اما این ازدواج ، که به گفته وی بسیار متفاوت بود، با هدف ایجاد دو زن در یک روز و یک ساعت انجام شد. در واقع ، آقای داماد شرط کرد که همزمان با دو دختر ازدواج کند.

جزييات اين ازدواج

خواهر رامامورتی دختری ۲۱ ساله را به عنوان گزینه ای مناسب برای ازدواج با برادرش انتخاب کرد.
همه چیز مرتب شد و آنها برای خواستگاری به خانه دختر رفتند ، جایی که داماد شرط ازدواج دو دختر را در یک روز مطرح کرد، شرایطی که او انتظار داشت با واکنش شدید والدین همسر آینده اش مواجه شود ، اما در کمال ناباوری. در غیر این صورت ، والدین دختر کوچک موافقت کردند که دختر کوچکتر آنها که ۲۰ سال داشت نیز با این مرد ازدواج کند ، یعنی دو دختر خود را به همسری یک مرد درآورند و دو خواهر با هم همسری مشترک داشته باشند.

همه چیز خیلی سریع پیش می رفت و مقدمات عروسی باشکوه به پایان رسید تا اینکه کارت دعوت این عروسی جنجالی به مهمانان رسید.

ازدواج جنجالی در هندوستان

ناراحتی ها از این تصمیم باعث شد یکی از افرادی که دعوت شده بود تصویری از وی را در فضای مجازی ارسال کند و از مقامات بخواهد تا در مورد این اقدام تحقیق کنند ، که به وضوح با مقررات ازدواج هند مطابقت ندارد.

روز عروسی فرا رسید و آقای داماد با دو عروس خواهر وارد مهمانی شد او خوشحال بود که سرانجام توانسته است جمعیتی را در رویای خود ببیند ، اما این خوشحالی زیاد طول نکشید، زیرا با حضور مسئولان مرکز مسئول رسیدگی به تخلف در ازدواج همه چیز تغییر کرد.

مراسم مختل شد و داماد و والدین ۲عروس اين عروسی به همراه عوامل به مرکز رفتند تا تخلفات آنها را بررسی کنند.

مراسم مختل شد و داماد و والدین عروس عروسی به همراه عوامل به مرکز رفتند تا تخلفات آنها را بررسی کنند.