واکسن ایرانی
آیا خامنه‌ای واکسن ایرانی زده؟!

رهبر جمهوری اسلامی تأکید کرد که “استفاده از واکسن خارجی در کنار واکسن ایرانی” ایرادی ندارد.

آیا خامنه‌ای واکسن ایرانی زده؟!

انتشار تصاویر تزریق واکسن ایرانی “برکت” به رهبر جمهوری اسلامی ایران که در وب سایت وی منتشر شده ، واکنش های مختلفی را به دنبال داشت.

روزنامه نگار رضا حقیقت نژاد به ممنوعیت واردات واکسن آمریکایی و بریتانیایی به ایران توسط خامنه ای اشاره کرد و نوشت:ستاد فرمان امام که انحصار را در دست گرفت و قرارداد کلان بست،‌ امروز گفت واکسن خارجی در کنار واکسن ایرانی ایرادی ندارد

محمد جواد اکبرین ، دین‌پژوه ، صحت اين خبر را زیر سوال برد و در توییتی گفت: “از اصل تا فرعِ این خبر باید راستی‌آزمایی شود.”

واکسن ساخت بریتانیا و آمریکا ممنوع است!

در نوزدهم دی‌ماه ، رهبر جمهوری اسلامی ایران در یک سخنرانی تلویزیونی اعلام کرد که واکسن ساخت بریتانیا و آمریکا «اعتماد و اطمینان نیست» و ورود آنها را ممنوع اعلام کرد.

یک ماه بعد ، انتشار عکس های ملاقات عمومی آیت الله خامنه ای با فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی تردیدهایی را در مورد احتمال استفاده وی و نزدیکانش از واکسن های آمریکایی در فضای مجازی دامن زد.

 

عکس با ماسک مربوط است به ۲۹ دی و دو عکس بدون ماسک همین امروز است، یک‌شنبه ۱۹ بهمن. در فاصله سه هفته چه اتفاقی افتاده که خامنه‌ای در جلسه‌ای عمومی بدون ماسک سخنرانی می‌کند؟!