آموزش تهیه اسموتی انبه خوشمزه بدون شیر: راهی سالم به سوی لذت از میوه‌ها باشد
آموزش تهیه اسموتی انبه خوشمزه بدون شیر: راهی سالم به سوی لذت از میوه‌ها باشد

اسموتی‌ها یکی از بهترین راه‌های مصرف میوه و سبزیجات تازه به منظور افزایش ویتامین‌ها و مواد معدنی در رژیم غذایی هستند. انبه، یک میوه خوشمزه و غنی از ویتامین C و آنتی‌اکسیدان‌ها است که می‌تواند به سلامتی افراد کمک کند. در این مقاله، یک دستور تهیه اسموتی انبه خوشمزه و بدون شیر را برای شما ارائه خواهیم داد.

مواد لازم:

یک انبه بزرگ، پوسته‌کنده و برش‌داده شده
یک پرتقال، آب گرفته و خالی شده
یک نصف کیوی، پوسته‌کنده
یک تکه آناناس تازه، خرد شده
دو قاشق غذاخوری عسل یا شیرینی به میزان لازم (با توجه به ترجیح شما)
یک فنجان یخ
یک فنجان آب

طرز تهیه:

ابتدا تمام مواد را آماده کنید. انبه را پوسته‌کنده و به قطعات کوچک تری برش دهید.

تمام مواد را در یک مخلوط‌کننده بیافرایید. ابتدا آب را اضافه کنید و سپس انبه، پرتقال، کیوی و آناناس را به مخلوط‌کننده بیفزایید.

عسل یا شیرینی را به مخلوط اضافه کنید. تعداد قاشق‌های عسل را براساس ترجیح شیرینی خود تنظیم کنید. اگر مایل به افزودن شیر هستید، می‌توانید به جای عسل از شیر استفاده کنید.

ایجاد ترکیبی یکدست: مخلوط‌کننده را روشن کنید و تمام مواد را به مدت 30 ثانیه تا زمانی که ترکیب یکدست و صاف شود، می‌مالید.

آخرین مرحله، اضافه کردن یخ است. یک فنجان یخ را به مخلوط اسموتی اضافه کرده و دوباره مخلوط‌کننده را روشن کنید. تا زمانی که یخ خرد شده و اسموتی سرد و خوشمزه شود، می‌مالید.

اسموتی را در یک لیوان یا گلاس بزرگ بریزید و با یک برش نارنجی یا تزئینات دلخواه دیگر تزئین کنید.

اسموتی انبه خوشمزه‌تان را لذت ببرید!

می‌توانید برای افزایش مزه واردات موادی مانند موز یا تمشک به این اسموتی نیز در نظر بگیرید.
اگر میخواهید اسموتی‌ای خنک‌تر داشته باشید، می‌توانید یخ را قبل از اضافه کردن به مخلوط‌کننده با یک قرص یخ خرد کرده یا یخ‌زده به دست آورید.
از این اسموتی خوشمزه و پر ویتامین بدون شیر لذت ببرید. آن را به عنوان یک وعده صبحانه یا میان‌وعده سالم انتخاب کنید و از طعم خوشمزه و مزه‌ای که انبه به آن می‌دهد، لذت ببرید.