ايران
آلمان: ایران به دنبال توسعه سلاح‌های کشتار جمعی است

آلمان: ایران به دنبال توسعه سلاح‌های کشتار جمعی است، براساس گزارش اطلاعاتی جدیدی که توسط سازمان امنیت دولت آلمان صادر شده است ، ایران به دنبال تولید و گسترش سلاح های کشتار جمعی در سال 2020 است و این تلاش ها همچنان ادامه دارد.

 ایران به دنبال توسعه سلاح‌های کشتار جمعی است

براساس گزارش اطلاعاتی جدیدی که توسط سازمان امنیت دولت آلمان صادر شده است ، ایران به دنبال تولید و گسترش سلاح های کشتار جمعی در سال 2020 است و این تلاش ها همچنان ادامه دارد.

طبق سازمان امنیت داخلی آلمان ، ایران دائماً در تلاش است زرادخانه تسلیحاتی خود را با تولید و نوسازی سلاح های کشتار جمعی افزایش دهد.

برای رسیدن به این هدف و دستیابی به دانش مورد نیاز و ساخت قطعات لازم ، سعی کنید با برخی از شرکت های کشورهای دارای فناوری مدرن مانند آلمان ارتباط برقرار کنید.

ایران در مورد ماهیت برنامه هسته ای خود جهان را گمراه می کند

گزارش امنیتی ، که سال 2020 را پوشش می دهد و به طور مستقل به واشنگتن فری بیکن ارائه می شود ، شواهدی ارائه می دهد که “ایران در مورد ماهیت برنامه هسته ای خود جهان را گمراه می کند.”

بر اساس این گزارش ، سوریه ، کره شمالی و پاکستان فعالیت های مشابهی در زمینه گسترش سلاح های کشتار جمعی انجام داده اند.

قوانین سختگیرانه و کنترل دقیق صادرات در آلمان موانع مناسب و موثری را برای این اقدامات توسط ایران و این کشورها ایجاد کرده است ، با این حال ، این کشورها به طور مداوم سعی دارند با دور زدن این موانع از شرکت ها و مراکز علمی آلمان جلوگیری کنند.

آنها شرکتهای جعلی ای ایجاد می کنند ، محصولات را به کشورهای میانی می فرستند یا اطلاعات نادرستی را به تولیدکنندگان ارائه می دهند تا خطر لو رفتن را کاهش دهند.