آتش زدن پایگاه بسیج در گلپایگان
آتش زدن پایگاه بسیج در گلپایگان

آتش زدن پایگاه بسیج در گلپایگان؛ ویدیویی از آتش زدن پایگاه بسیج در گلپایگان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

آتش زدن پایگاه بسیج در گلپایگان

ویدیوهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی حاکی از آن بود که تعدادی از معترضان در شهر گلپایگان ورودی یکی از پایگاه های بسیج این شهر را به آتش کشیدند.

از ابتدای اعتراضات جاری در ایران، گزارش‌های متعددی مبنی بر حمله با کوکتل مولوتف به پایگاه‌های بسیج در شهرهای مختلف کشور و آتش زدن آنها منتشر شده است.

تظاهرات ضدحکومتی در هفت منطقه تهران

مناطق مرکزی تهران شامل میدان انقلاب، جمالزاده، محدوده ایستگاه متروی شریعتی، و همچنین آریاشهر، اکباتان، شهرک نفت و شهرک چیتگر در غرب پایتخت، گلشهر و گوهردشت کرج، محله گلسار و بلوار معلم رشت و برخی از مناطق مشهد و برخی شهرهاى دیگر، شامگاه شاهد روز دوشنبه ۲۸ آذر اعتراضات خیابانی ضد حکومتی بود.

با گذشت ۹۳ روز از اعتراضات سراسری در ایران، معترضان شامگاه دوشنبه تظاهرات ضد حکومتی در اطراف ایستگاه مترو میدان انقلاب برپا کردند و شعارهایی مانند “مرگ بر دیکتاتور و زندانی سیاسی آزاد باید گردد” سردادند.
.
در خیابان جمالزاده، جمعی از مردم با سر دادن شعارهایی مانند «زندانی سیاسی آزاد باید گردد» و «حکومت بچه‌کش نمی‌خوایم، نمی‌خوایم» سردادند. معترضان در حوالی ایستگاه مترو شریعتی شعارهای «مرگ بر دیکتاتور» و «مرگ بر جمهوری اسلامی» سر دادند.