کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته!
کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته!

کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته؛ عبدالرضا داوری، مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد: شب گذشته کسی که محسن شکارى را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری است، منتقل شده است.

کسی که محسن شکارى را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته!

در توییتی که عبدالرضا داوری، مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد، شب گذشته منتشر کرد، اعلام شده است که شخصی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که محسن شکاری در آن بستری بود، منتقل شده است و ضارب نیز دستگیر شده است

محسن شکاری معترض ۲۳ ساله ۱۷ آذر اعدام شد.

محسن شکاری كيست؟

محسن شکارى در تاریخ ۳ مهر ۱۴۰۱ در جریان اعتراضات خیابانی در تهران توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد. دادگاه انقلاب تهران به او به اتهام بستن خیابان ستارخان و مجروح کردن یک مامور بسیج، و محاربه را نسبت داد.

اولین جلسه دادگاه او در تاریخ ۱۰ آبان برگزار شد و پس از صدور حکم اعدام، این حکم در دیوان عالی نیز تأیید شد. در بحث‌های مربوط به محاربه، اعلام شد که وی سلاح را در غلاف نگه داشته بود و به مردم نشان نمی‌داد.

پس از اعدام او، ویدئویی از اعتراف اجباری با صورت زخمی او در رسانه‌های وابسته به سپاه پاسداران منتشر شد. تصمیم به اعدام او، انتقادات شدیدی از سوی سازمان‌های حقوق بشر و افراد مختلف در داخل و خارج از ایران به دنبال داشت.