واكنش کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی پس از حذفش از تیم ملی به دلیل حمایت از مردم؟
واكنش کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی پس از حذفش از تیم ملی به دلیل حمایت از مردم؟

واكنش کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی پس از حذفش از تیم ملی به دلیل حمایت از مردم؟؛ محمد احمدزاده، کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به دلیل حمایت از مردم ایران در جریان مسابقات جام بین قاره‌ای در امارات، دیگر به تیم ملی دعوت نشد.

واكنش کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی پس از حذفش از تیم ملی به دلیل حمایت از مردم؟

احمدزاده در چهارماه پس از بستن بازوبند مشکی در بازی‌های تیم ملی و عدم خوشحالی پس از گلزنی و قهرمانی، اعلام کرد که از حرکت خود پشیمان نیست.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در نیمه آبان ۱۴۰۱ پس از گلزنی در این رقابت ها و قهرمانی، یا شادی نکردند و یا اعتراض کردند. آنها سرود جمهوری اسلامی را هم نخواندند.

بعد از حمایت بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از خیزش انقلابی در مسابقات جام بین قاره‌ای دبی، فدراسیون فوتبال مصطفی کیانی، سعید پیرامون و محمد احمدزاده را از فهرست این تیم برای آماده‌سازی مسابقات قهرمانی آسیا کنار گذاشت.

در این باره، احمدزاده در صفحه اینستاگرام خود نوشت که پس از رای دادن به علی‌ کریمی در مجمع انتخاباتی و تقاضای پاداش‌های عقب‌افتاده‌ای که حق او بود، پروژه حذف او با گرفتن بازوبند کاپیتانی تیم ملی به اجرا درآمد.

خوشحالم که بهترین انتخاب را انجام دادم و در کنار مردمم ایستادم

وى نوشت: “بعد از قهرمانی در جام بین‌قاره‌ای، به خاطر بستن بازبند مشکلی و خوشحالی‌نکردن بعد از زدن گل در بازی فینال و… که فقط به خاطر همدردی با مردم کور در این روزهای سخت بود، تنها بازیکنی شدم که دیگر در تیم ملی جایی نداشتم. تیمی که تمام جوانیم را در خدمتش گذاشتم و هیچ وقت به طمع و کم‌فروشی دچار نشدم. البته خوشحالم که بهترین انتخاب را انجام دادم و در کنار مردمم ایستادم.”