مصدومیت پورعلی‌گنجی: حتی دلجویی کوچک از فدراسیون ندیدیم
مصدومیت پورعلی‌گنجی: حتی دلجویی کوچک از فدراسیون ندیدیم

یحیی گل‌محمدی: «حتی یک عذرخواهی و دلجویی کوچک از طرف فدراسیون ندیدیم.. او یک بازیکن تیم ملی بود و مصدوم شد، اما به نظر می‌رسد که این موضوع اهمیت کافی را ندارد و حتی یک عذرخواهی نیز ارائه نشد.»”

مصدومیت پورعلی‌گنجی: حتی دلجویی کوچک از فدراسیون ندیدیم

یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی پرسپولیس در مقابل پیکان، انتقاداتی از رفتار فدراسیون فوتبال در قبال مصدومیت پورعلی‌گنجی داشت: «حتی یک عذرخواهی و دلجویی کوچک از طرف فدراسیون ندیدیم.. او یک بازیکن تیم ملی بود و مصدوم شد، اما به نظر می‌رسد که این موضوع اهمیت کافی را ندارد و حتی یک عذرخواهی نیز ارائه نشد.»”

سرمربی پرسپولیس همچنین در مقایسه بین چمن و ورزشگاه سردار جنگل قزوین و ورزشگاه آزادی، اظهار نمود: “فراهم نبودن زمین‌ها و ورزشگاه‌های مناسب برای ما بدون شک تاثیر منفی در تاکتیک‌های ما دارد. چمن ورزشگاه سردار جنگل اندکی بلندتر بود، اما به هر حال بهتر از وضعیت ورزشگاه آزادی بود.”

وضعیت مرتضی پورعلی‌گنجی پس از مصدومیت: اوضاعش خوب نیست، خراب است

در واکنش به وضعیت مرتضی پورعلی‌گنجی، بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس که در بازی ایران-قطر به دلیل مصدومیت شدید در ناحیه زانو از بازی خارج شد، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، اعلام کرد: “اوضاعش خوب نیست. خراب است.”

در جریان بازی تیم ملی فوتبال در برابر قطر، مرتضی پورعلی‌گنجی در وسط زمین به شدت از ناحیه زانو آسیب دید و به دلیل شدت درد، نهایتاً جای خود را به محمدحسین کنعانی‌زادگان داد. پزشک تیم فوتبال پرسپولیس نیز در خصوص وضعیت زانوی این بازیکن، تصمیم به انجام یک آزمایش MRI گرفته و اعلام وضعیت نهایی را به مشاهده نتایج این آزمایش موکول کرده است.