ضرب‌و‌شتم نازیلا معروفیان از سوی یگان ویژه
ضرب‌و‌شتم نازیلا معروفیان از سوی یگان ویژه

ضرب‌و‌شتم نازیلا معروفیان از سوی یگان ویژه؛ بر اساس گزارش‌های شبکه‌های اجتماعی، نازیلا معروفیان، خبرنگاری است که به‌دلیل افشای توهین جنسی مامور یگان‌ویژه ، از کار خود اخراج شد، مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

ضرب‌و‌شتم نازیلا معروفیان از سوی یگان ویژه

بر اساس گزارش‌های شبکه‌های اجتماعی، نازیلا معروفیان، خبرنگاری شناخته شده، به دلیل فاش کردن توهین جنسی یک عضو یگان ویژه، از شغل خود اخراج شده است. در این رویداد، اتهامات متعددی از ضرب و شتم علیه نازیلا معروفیان نیز مطرح شده است.

به نظر می‌رسد که ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، نشان دهنده تلاش ماموران برای بازداشت نازیلا معروفیان در خیابان است. در ویدئو، صدایی که متعلق به نازیلا معروفیان بودند و او فریاد می‌زند “حکم بیارید”. اما هنوز خبری قطعی از بازداشت وضعیت حقوقی نازیلا معروفیان منتشر نشده است. این اطلاعات بر اساس ویدئویی است که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

این روزنامه‌نگار به شدت کتک خورده و روی زمین کشیده شد

اطلاعاتی که ارائه شدند، به نظر می‌رسد نازیلا معروفیان، روزنامه‌نگار معروف، در نزدیکی تئاتر شهر مورد حمله و ضرب‌وشتم شدید قرار گرفته و به زمین کشیده شده است. نیلوفر میرزایی، که یکی از نزدیکان نازیلا معروفیان است و خود نیز سابقه بازداشت دارد، این اطلاعات را در اینستاگرام تایید کرده است.

با این حال، مهم است توجه داشت که این اطلاعات تاکنون بر اساس ارائه کاربران شبکه‌های اجتماعی و تأیید یکی از نزدیکان نازیلا معروفیان در اینستاگرام منتشر شده است.